Kariness sin fødselsstråd

Oiiii! Gratulerer så mye med rakett-gutten! :D Det gikk da himla fort :D Alt bra med dere alle? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Ååh Kariness!!! Gratulerer så mye :D Det hørtes ut som en drømme-førstegangsfødsel! :) gleder meg til å høre mer fra deg. Håper dere har det fint i den første tida :)
 
Gratulerer så masse med gutten, høres ut som en drømmefødsel:) Kos dere masse med den lille prinsen:)
 
Gratulerer :)
 
Å, gratulerer så mye med lille gutten deres! Godt at det er over tenker jeg! Kos dere masse fremover!
 
Gratulerer så mye...
Høres ut som en fin fødselsopplevelse:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
D gikk fort ;) gratulerer så mye med gutten :D
 
Oppdatert med litt "uff"-detaljer :/


-- tasting fra mobil --
 
Oj hvorfor måtte du opereres ?
 
Så kjedelig :/ det samme måtte svigerinnen min etter styrtfødsel med nevøen min. Der klarte de heller ikke å sy som vanlig og hun måtte også inn på operasjonssalen som deg. Ikke alltid bare bare med raske fødsler.. Håper det går bra med lille owen og masse god bedring til deg!!
 
Oj hvorfor måtte du opereres ?

Det var alt for ubehagelig, selv med lokalbedøvelse å prøve å fikse problemet. Og det var for avansert for jordmor, så måtte lege til!
Da var det ikke bare en lege, men 2 leger, 2 operasjonssykepleiere, 1 anestesilege og 2 gynekologer! Herregud :p




-- tasting fra mobil --
 
Liten oppdatering først også!

Takk for alle gratulasjoner! Dere er fantastiske <3


-- tasting fra mobil --
 
Uff det er sånne ting man bare ikke kan forberede seg på, håper det går bra med deg. Gratulerer så mye med gutten!
 
Back
Topp