Kariness sin fødselsstråd

kariness

Elsker forumet
Da gikk vannet! Som en foss rant det ut av meg!! Jeg var forberedt, sov på sofan med håndkle under rumpa, sofan ble ikle våt en gang! :D haha!

Jeg roper på mannen! "Vannet går, vannet går!"

Mannen opp av senga og går rundt i leiligheten. Før han setter seg på senga og ikke vet hva han skal gjøre :p haha!

Nå skal jeg inn på kontroll fordi legen ikke sjekka om hodet var festet ved siste kontroll! Så hurra for nøyaktig lege :p

Oppdatering 7.50:
Hjemme fra kontroll på sykehuset. Sjekket at hode er festet, noe det er! Sjekket hjerterytme og spark av baby. Alt så fint ut. Skal tilbake klokka 20.30 for ny kontroll, eller før hvis riene tar seg opp. Og blir regelmessige! Akkurat nå har jeg mini-rier hvert 10. Minutt, men de er ikke veldig vonde.
Mannen min overlevde sykehuset, brukte en halvtime på å bli vant til stedet men så gikk det greit. Ingen avsviming enda! Krysser fingrene for han!

Oppdatering 13.10:

Seriøst. Det er det kjappeste jeg har vært med på!! Vi dro jo hjemmefra igjen 09.15, for sa var riene allerede regelmessige! Mamma tok tiden, de var vonde og jeg kunne ikke snakke igjennom de. 5 min mellom og de varte i 1 minutt alle sammen!

Da jeg ble undersøkt hadde jeg allerede 6 cm åpning!! Ble med en gang plassert på fødsel!

Riene fortsatte og jeg begynte hele prosessen med å puste meg gjennom rier og vente på at han skulle komme lenger ned. Presset litt og så ventet.

Han kom plutselig 12.26
Han er 49 cm lang
Han veier 2836 gram.
Han er 34 rundt hodet

Fineste, alt for lille gutten <3

Oppdatering 19.30:
Uff ble mye etter fødsel. Skulle bli sydd og det holdt jordmor på med i 2 timer og
Med mange konsultasjoner før de konkluderte med at jeg måtte opereres Av lege. Det var 2 ekle og vonde timer med mange forskjellige hender :( vondt og ikke noe jeg var forberedt på mentalt. Jeg hadde jo nettopp gått igjennom en fødsel. Så måtte jeg også vente nesten 2 timer på operasjonen, og den begynte halv 5...
Halv 6 var jeg ferdig (opererte med bedøvelse som de satte i ryggen som gjorde at jeg var lam fra livet og ned. Ingen smerter!) 1 time på oppvåkning før jeg fikk se mann og Owen igjen<3

Nå føler jeg meg grei, skal fortsatt få gått igjennom operasjonen med leger og få forklart hvordan ståa er..


Oppdatering 20.30:
Får beskjed i morgen hva som egentlig skjedde og hvordan jeg skal behandle skadene nedentil fremover.
Har fått noe medisin for "mykere avføring" og en del smertestillende! Owen vil ikke ta pupp enda.. Bare sover! Så håper det går seg til i morgen!
 
Hipp hurra så spennende :)
 
Så spennende :) Masse lykke til :)
 
Er det lettest om jeg hele tiden oppdaterer første-tråden?? Istedet for midt inni her? :p


-- tasting fra mobil --
 
Sniker fra november 2103 og ønsker lykke til!
 
Det var virkelig ting i gjære ja. Lykke til :D
 
Spennende:)
Masse lykke til,snart har du babyen hos deg:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Back
Topp