kariannemor sin spire

kariannemor

Elsker forumet
Unnfangelsen finner sted omkring: 21. februar 2010

Hjertet begynner å slå: 18. mars 2010

Embryoet beveger seg: 11. april 2010

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 18. april 2010

Alle indre organer er ferdig formet: 18. april 2010

Risikoen for spontanabort avtar: 2. mai 2010

Kvalmen avtar for de fleste: 9. mai 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 16. mai 2010

Fosteret svelger og tisser: 30. mai 2010

Tid for ultralyd: 6. juni 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 13. juni 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 27. juni 2010

Fosteret begynner å høre: 18. juli 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 15. august 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 19. september 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 26. oktober 2010

Antatt termindato: 16. november 2010

JEG ER GRAVID!!!!!!! Nå begynner det å gå opp for meg [:D]
mamma håper du blir i magen til terminen begynner å nærme seg lille spire, jeg skal ta så godt vare på deg når du kommer ut og håper du koser deg i magehuset frem til da

I overimorgen skal jeg på første UL, da er jeg 5+4. Spent på om jeg ser noe i det hele tatt, er jo ganske tidlig ennå selv om hjertet skal begynne å slå den dagen ifølge terminkalkulatoren her på BV.

Skal ha med meg svigermor, tror hun er like spent som meg[:D] Kommer til å bli en super bestemor hun[:D]

Imorgen er første ultralyden JEG GLEDER MEG, og er veeeeldig nærvøs... Da får jeg se om det virkelig er noen inni meg og hvordan det står til med lille gullet.

Jeg må si at du begynner tidlig å bølle med mamman din lille spire... Idag er jeg 6 uker på vei og jeg har allerede ligget 2 dager på sykehuset fordi jeg er så dårlig, bare kaster opp og er veldig sliten. Var på UL på torsdagen og da fikk vi ikke sett deg lille bølla, bare fostersekken, men var på ny UL i dag (søndag) og nå klarte du ikke gjemme deg for meg lenger. Du var bare en liten prikk på 3,4 mm, men alikavel slo hjertet ditt og jeg ble helt forelska i deg allerede

Back
Topp