Karianne02

Enbabytil

Flørter med forumet
Hei[:D] 
Jeg ser at vi har hatt like mange SA[&:] Får du noen spesiell oppfølging nå eller?? Eller vet du om det er noe galt med deg??[:-]

Kan tenke meg at vi sitter med de samme følelsene[:(] Så ville bare si at jeg krysser fingrene for oss begge to 
Denne gangen skal det gå bra[:D][:D]

Eg har vært hos legen alle gangene, og får ikkje noe behandling eller oppfølging [:(][:(]
Vet ikkje om det er noe gale med meg. Eg er helt tom. Viss ikkje eg lykkes nå så gir
eg opp [:(] Er helt tom for tanker, og vet ikkje hva eg skal føle.

Eg er så glad, men allikevel så vil eg ikkje bli for glad, og spent siden eg har opplevd
dette såpass mange ganger [:(] Håper alle i dette forumet klarer seg uten noen hinder [:)]

Håper at denne gangen går det bra, og at eg kan få bli en fantastisk mamma [:D]

Så dårlig da[:(] Jeg har også vært hos legen, men får heller ingen spesiell oppfølging nå, bortsett fra tidlig UL.
Hvor langt har du kommet de gangne du har mistet??

Håper alt går bra nå[:)]

SA i april.08 da eg var 5+4
SA august.08 da eg var 10+2
SA i oktober.08 da eg var 7+1
SA i desember.08 da eg var 9+3 <- på julaften midt under middagen :(
SA i mars.09 da eg var 6+5
SA i mai.09 da eg var 5+3

Ååååh jeg blir så forbanna på at dere ikke får oppfølgning!!! *leterpånettetettersvar*....

Vet at jeg nettopp leste noe om det der.

Ja, eg vet. Det er helt tåpelig :( De vet hvor vakkert det er å få
ett barn, og når noen er dritt nervøs fordi de har mistet så gidder
de ikkje bry seg litt, eller hjelpe de. Eg syns det er sikkelig urettferdig
og dårlig behandling :( Trodde at graviditet skulle bare være godt.
Men føler meg bare sviktet av de som kan støtte meg når eg ikkje har
støtte i familien :(

ORIGINAL: Karianne02

SA i april.08 da eg var 5+4
SA august.08 da eg var 10+2
SA i oktober.08 da eg var 7+1
SA i desember.08 da eg var 9+3 <- på julaften midt under middagen :(
SA i mars.09 da eg var 6+5
SA i mai.09 da eg var 5+3

Ånei[:(][:(] Det var jo ekstra trist da..
Jeg har alltid mistet rundt uke 5 bortesett fra en gang, da var jeg rundt 7 uker.. Så fortsatt en stund til jeg klarer å slappe av.. [&:]

Vi har jo krav på utredning for habituell abort, men det er jo en laaang prossess.. Og akkurat nå føler ikke jeg for det.. [:(]

Hvor i landet bor dere siden dere får så vanvittig dårlig oppfølging?

Jeg har hatt 2 SA/MA ingen barn fra før. Og har allerde fått full sjekk med over 9 blodprøver, livmorhalskreftprøver osv. Ingenting galt da heldigvis[:D]

Nå når jeg er gravid igjen skal jeg til gynekolog 1 gang i uka. Da får jeg i tillegg UL hver gang jeg er der. Jeg får også sprøyter for å holde HcG nivået mitt oppe, i tilfelle kroppen min ikke klarer dette selv.

Syns dere begge burde KREVE ekstra oppfølging av lege. Etter 3 spontanaborter har dere faktisk KRAV på tett oppfølging!!

Lykke til begge to...og håååååper at det går bra for dere begge denne gangen[:D]

*Krysser fingrene*

Bor i akershus jeg hvertfall..
Har vært hos gyn. Og fått tidlig UL, men ikke noe mer. Han ville ikke gi meg noen ting før jeg har hatt full utredning.. [8|][>:]

Har vært hos 3 forskjellige leger å spurt om noe liknende de sprøytene du nevner *skal bli mamma* men ingen vil gi meg det[:'(]
Og jeg er så utrolig dårlig på å kreve ting. Må skjerpe meg der[:-]

Så flott at du får så fin oppfølging da[:D].. Hvor bor du hen??

ORIGINAL: Enbabytil

Bor i akershus jeg hvertfall..
Har vært hos gyn. Og fått tidlig UL, men ikke noe mer. Han ville ikke gi meg noen ting før jeg har hatt full utredning.. [8|][>:]

Har vært hos 3 forskjellige leger å spurt om noe liknende de sprøytene du nevner *skal bli mamma* men ingen vil gi meg det[:'(]
Og jeg er så utrolig dårlig på å kreve ting. Må skjerpe meg der[:-]

Så flott at du får så fin oppfølging da[:D].. Hvor bor du hen??

Jeg skal finne nanvet på de sprøytene når jeg kommer hjem så sender jeg deg PM med navnet=) jeg bor i Grenland..oppfølgingen forgår i Porsgrunn=)

Kan han liksom begynne med full utredning mens du er gravid???

Ok takk[:D]
Nei jeg var hos han dagen før jeg fant ut at jeg var gravid nå. Da sa han at vi kunne begynne utredning, men da måtte jeg ikke prøve å bli gravid i mellomtiden.. Greit nok. For var ikke helt planen å bli det akkurat nå..

Men så fant jeg jo ut at jeg var gravid, og var hos han igjen på mandag.. Da ble han nesten oppgitt fordi jeg var gravid.. Og sa "ja da går jo alt vi snakket om sist i vasken" [8|] så.. Han bare tok UL på meg, og sa at jeg skulle komme tilbake 13 aug, og om jeg mistet i mellomtiden måtte jeg avlyse timen[:-]
Så jeg har bestemt meg for at om det  går galt nå, så skal jeg gå til fastlegen min og be han henvise ett annet sted..

"problemet" er mye at jeg har ett barn fra før av, så legene mener at ikke noe er galt med meg, og at jeg skal være glad for at jeg har fått ett barn, noe jeg SÅKLART er[:D] Også blir jeg veldig lett gravid, men mister da.. [:'(]

ORIGINAL: Enbabytil

Ok takk[:D]
Nei jeg var hos han dagen før jeg fant ut at jeg var gravid nå. Da sa han at vi kunne begynne utredning, men da måtte jeg ikke prøve å bli gravid i mellomtiden.. Greit nok. For var ikke helt planen å bli det akkurat nå..

Men så fant jeg jo ut at jeg var gravid, og var hos han igjen på mandag.. Da ble han nesten oppgitt fordi jeg var gravid.. Og sa "ja da går jo alt vi snakket om sist i vasken" [8|] så.. Han bare tok UL på meg, og sa at jeg skulle komme tilbake 13 aug, og om jeg mistet i mellomtiden måtte jeg avlyse timen[:-]
Så jeg har bestemt meg for at om det  går galt nå, så skal jeg gå til fastlegen min og be han henvise ett annet sted..

"problemet" er mye at jeg har ett barn fra før av, så legene mener at ikke noe er galt med meg, og at jeg skal være glad for at jeg har fått ett barn, noe jeg SÅKLART er[:D] Også blir jeg veldig lett gravid, men mister da.. [:'(]

Hmm...for en drittgubbe..Hehe!!han hadde jeg blitt skikkelig sinna på altså. [8D]

Unnskyld at jeg spør, men er det sammen mann du har barn med, har mista med, og er gravid med nå?=)

Ja er samme mannen alle gangene.. Så kan jo være hos han det er noe galt også..
Men blir naturlig for meg å tenke at det er meg  det er noe galt med[8|]

Back
Topp