Kari Traa ull

Jeg har erfaring med at de er litt små i strørrelsen. :)

Passer meg godt, og jeg er ganske høy, så vil si de er relativt lange :) men jeg har ikke akkurat den genseren fra bildet

Jeg var ganske fornøyd med størrelsen da jeg kjøpte ullundertøy i allefall, det skal jo sitte inntil. Jeg bruker 36 og S til vanlig, og kjøpte S i Kari Traa som satt helt perfekt. Eneste jeg ikke var 100% fornøyd med er at buksa er litt kort bak. Har hofter og rompe og da forsvinner buksa brått litt lang ned hvis jeg bøyer meg feks. Men hadde jeg kjøpt M så hadde det blitt for løst. Har og en Fleecegenser jeg fikk for noen år siden, den er M og ganske romslig på meg i allefall.

Jeg synes de er normale i str, liker at trøyene er litt lange. Som nevnt over er stilongsene noe lave bak, så passformen på dem er ikke optimal for min del.

Helt perfekt :) Liker at tøyet sitter sånn omtrent inntil da, liker ikke at det henger og slenger rundt meg ;)

Jeg er 177cm høy, og Kari Traa har hvertfall altfor korte benklær for meg!

Synes overdelene også er litt små i størrelsen, men ikke "unormalt" små slik som stilongsene. Normal liten størrelse om man kan si det [emoji14]

Synes de er litt små i str. Har Rose og både stillongsen og trøya er litt for kort.

Jeg fikk et sett til jul. Jeg bruker S eller M til vanlig. Trøyen passet i M, men stilongsen var både kort og trang i legger og lår, så den burde jeg hatt i L.

Ellers synes jeg Kari Traa sin ull fort lukter svette i forhold til annen ull. Spesielt i mesh-partiene lukter det fort surt selv om man henger dem til lufting.

Jeg har en stor kropp, og kan ikke bruke Kari Traa-klær da de er for små i størrelsen til meg. Har en del fra Janus, og der kan jeg bruke den størrelsen jeg pleier [emoji1319]

Normale i størrelsen, men om man feks bruker s og m litt om hverandre til vanlig er det greit å gå for m i disse. De er ikke like tilgivende og stretchy som endel annen ull.

Genseren er i allefall lang, men smal i modellen er min erfaring...

Synes de er normal. Har mye Kari traa ull. Alt i str M som er det jeg bruker ellers og.

Back
Topp