Kardiologisk i dag...

Gaus

Betatt av forumet
I dag skal jeg på sykehuset å ta ultralyd av hjerte mitt...satser på at d går fint, men kjenner at jeg er litt nervøs...

Lykke til, det går nok bra skal du se!

Masse lykke til, det går nok bra men forstår at du gruer deg. Jeg ble også henvist til kardiolog pga veldig høy hvilepuls i svangerskapet. (Den ligger under 60 til vanlig, nå er den mellom 90-120)

Lykke til i dag!! :)

Takk takk :)))
Jeg har vistnok bilyd på hjerte som skal undersøkes, men sist jeg var på kontroll hos legen kunne han ikke høre noe men oppfordret meg til å ta timen jeg hadde fått på sykehuset for d.
Fitnes: Hva gjør de m hvilepulsen din da??

Lykke til! emoticon

Skjønner godt du er nervøs, men håper og tror at alt er i orden. Lykke til!

Gaus skrev:
Takk takk :)))
Jeg har vistnok bilyd på hjerte som skal undersøkes, men sist jeg var på kontroll hos legen kunne han ikke høre noe men oppfordret meg til å ta timen jeg hadde fått på sykehuset for d.
Fitnes: Hva gjør de m hvilepulsen din da??

Nei si det, det er vel ikke så mye å gjøre tenker jeg. Jeg var slik sist jeg var gravid også, men den gikk tilbake til normalen etter fødselen. Ingen har noen forklaring på hvorfor den er så høy. Det er normalt at hjertet banker  ca 15 slag ekstra i minuttet når man er gravid, men mitt banker vesentlig mer enn det! Det er veldig slitsomt, og ikke minst ekkelt, for jeg får  skikkelig hjertebank til tider  og kjenner pulsslagene mine i tinningen. Ikke minst blir jeg sliten, for kroppen tror jo den er på en evig treningsøkt!

Uansett, jeg ble henvist til kardiolog den 2.januar, og har ikke fått noe brev derfra enda. Jeg synes egentlig det var tull, men det var legen på fødeavdelingen som gjorde det. Jeg vet jo at det bare er når jeg er gravid det er slik. Det kan være derfor jeg ikke hører noe også, siden det kanskje ikke er noe poeng å bruke tid på å undersøke det noe nærmere. Jeg har overlevd to svangerskap med høy puls, så skal klare dette siste også :-)

Hjerte undersøkelsen gikk kjempe bra :):) ÅÅÅ d var så godt å hørre at hjerte var helt fint....heheheh fikk til og med skrøyd av d, som om d var jeg som hadde laget hjerte mitt. Å for ett fint hjerte, å du er snart 35 år....kjempe bra :):) HAHAH måtte le litt :)

Fitnes: det tok ei stund fra henvisning var sendt til jeg fikk brev fra sykehuset....hadde tatt meg en tur bare for å fått bekreftet at d ikke var/er noe. Men, som du skriver...du har jo overlevd to svangerskap så dette klarer du også :D:D:D
Fostår at d kan vær ganske slitsomt å ha en kropp som går på høygir hele tiden..., men hvis du  blir sykemldt pga dette så håper jeg det hjelper deg når/hvis du får hvile deg litt

masse lykke til.. håper og tror at det er et nydelig hjerte du har ;)

Gaus skrev:
Hjerte undersøkelsen gikk kjempe bra :):) ÅÅÅ d var så godt å hørre at hjerte var helt fint....heheheh fikk til og med skrøyd av d, som om d var jeg som hadde laget hjerte mitt. Å for ett fint hjerte, å du er snart 35 år....kjempe bra :):) HAHAH måtte le litt :)

Fitnes: det tok ei stund fra henvisning var sendt til jeg fikk brev fra sykehuset....hadde tatt meg en tur bare for å fått bekreftet at d ikke var/er noe. Men, som du skriver...du har jo overlevd to svangerskap så dette klarer du også :D:D:D
Fostår at d kan vær ganske slitsomt å ha en kropp som går på høygir hele tiden..., men hvis du  blir sykemldt pga dette så håper jeg det hjelper deg når/hvis du får hvile deg litt

Så godt å høre at alt var bra!!!!!! Kjempegode nyheter!!! Kos deg og nyt resten av svangerskapet :)

Back
Topp