kardemomme by!

Mamamia.

Elsker forumet
vi har kjempe lyst å reise til kr.sand å besøke dyreparken og kardemomme by i sommer! skal reise sammen med søstra mi og sønnen på 5 år! noen som har vært der? eller bor i kr.sand? og hvor anbefaler dere å bo f.eks hotell/hytte? og er det noe annet kjekt å oppleve i kr.sand? aldri vært på sørlandet vi! men har stoore foreventinger til at det er en kjempe fin by!

Hei! Sniker fra september2010 forumet jeg! :)

Det går jo ann å leie overnatting inne i selve kardemommeby :)
Jeg bor her, eller rett utenfor, så pleier igrunn ikke trenge overnatting, men vet mange som har vært på overnatting i kardemommeby, og det er visst en hit hos di små :)
Eller er det jo Rica Hotell, rett overfor dyreparken. Eller nede i sentrum om du vil :)
Er vel Dyreparken som trekker mest folk til Kristiansand, men samtidig er det jo mange andre attraksjoner her.
Kommer jo selvfølgelig ann på hva dere er interresert i å se da, vel og merke :)
Men er jo diverse "museer", som ligger rundt om, veldig mange etter krigen.
Også må jeg bare få anbefale, er dere i Kristiansand, ta turen litt utenfor byen, til Søgne, Mandal, Høvåg.
I søgne har vi Ny Hellesund, der Farmen ble spilt inn i fjor:) Går rutebåt ut, og da er det badesteder, grillsteder, og ett lite "museum", på toppen av fjellet hvor du kan se og gå inn i gruver og diverse som tyskerene hadde under krigen :)

Håper det var litt til hjelp :):)

Vi bruker å sove i de hyttene rett utenfor dyreparken vi[:D]
Ikke noen stor luksus med bra nok for oss[;)]

Inne på dyreparken sin side står endel overnattingstilbud[:)]

Jeg har brukt å bo inne i sentrum, og heller tatt bussen ut til dyreparken... Det går jo busser hele tiden, og litt artigere å bo i sentrum synes jeg [:)]

vi var i kr.sand  syrepark sist helg.. å da såv vi på hamre familiecamping i hytter.. vi var  mange som reiste å hadde 5 hytter til samen..   http://www.campingplassen.no/p/4/Hytte%20type%20C ville gåttt for hytte  c ikke mindre.. vi hadde B å sengå til mini måtte stå  i stua.. (heldigvis at det var fint være så vi satt lenge ute på kvelden..    så er det jo og stoff og stil i kr.sand:) hihi

Ellers er jo Grimstad -sørlandets perle, ikke så langt unna! Og en flott by!

http://www.visitgrimstad.com/

ORIGINAL: julidavid09

vi var i kr.sand  syrepark sist helg.. å da såv vi på hamre familiecamping i hytter.. vi var  mange som reiste å hadde 5 hytter til samen..   http://www.campingplassen.no/p/4/Hytte%20type%20C ville gåttt for hytte  c ikke mindre.. vi hadde B å sengå til mini måtte stå  i stua.. (heldigvis at det var fint være så vi satt lenge ute på kvelden..    så er det jo og stoff og stil i kr.sand:) hihi

den campingen har jeg bodd på mange gagner da jeg var liten og på ferie med mamma og pappa. husker den campingen som kjempefin!!!

Ellers har jeg vært i dyreparken med ugene her en gang før, og da bodde vi på dyreparken hotell. men det er jo litt dyrt da, men vi bodde der bare en natt, så det gikk greit. og vi skulle bare i parken og ikke se noe annet.

har sett på nett om denne vi også ja! høres kjempe koselig ut da! bor gjerne i hytte vi ja! venter bare på feriepenger og skattpenger før vi bestiller noe nå! Emilian har vel litt utbytte av det selv om han er så "liten" da? pappan er litt redd for at det skal bli kjedelig han shø!

Back
Topp