kaptein sabeltann-show og alder

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
dere som har vært på kaptein sabeltann-show i dyreparken... hvor gammel var barnet? og var det skummelt?[8|]

min var 3 år første gang hun så.. Hun elsket det...
Nå er det jo nytt show i år, så veldig vanskelig å si om det er skummelt. Men i de andre forestillingene er det jo litt skummelt...

ORIGINAL: Kineblomst

Nå er det jo nytt show i år, så veldig vanskelig å si om det er skummelt. Men i de andre forestillingene er det jo litt skummelt...
ja jeg vet. har sett de andre på dvd... men det er jo litt anderledes irl.

ORIGINAL: Mrs Lutz

ORIGINAL: Kineblomst

ja jeg vet. har sett de andre på dvd... men det er jo litt anderledes irl.

Det er sant :) Vi gleder oss veldig til årest show :) billettene er bestillt for lengst :)

var 2,5 første gang og elsket det:)

MEN da hadde han sett det mye på dvd før det da...
Litt annerledes i år, for da har ingen sett det før.... Men vi skal i år og gleder oss veldig - han er 4,5 nå

Jeg var 5[8D] Heilt topp det[:)]
Venninna hadde med seg sin 3åring og han satt stille som en mus hele showet[:D]

har ikke vært der enda, men kommer nok til å vente enda en stund, showet er kl 23 så jeg kommer nok til å vente enda litt til med det.

mini var faktisk 10 mnd første gangen[;)] men hun sovnet midt i showet.. hun skal være med i sommer også, da er hun nesten 3 år.. eldste var vi med når hun var 3,5 ca

Her var han 14 mnd i fjor og det var første gang han satt i ro så lenge [:D] han skjønte vel ikke så mye av selve showet, men var ikke redd i det hele. Vi skal i år også, da er han litt over 2 [:)] han har sett litt på filmen og er klar for hi å hoiiii.. [:)]

Back
Topp