Ønskebarnnr2
Gift med forumet
Jeg har veldig lyst til å ta med datteren min som er 4 år på kveldsforestillingen til Kaptein Sabeltann i sommer, men samboeren min er litt i tvil. Han syns det er dyrt og at det begynner litt for seint, og ja jeg er enig, men samtidig så vet jeg at datteren vår hadde likt det veldig godt. Hun er er superfan av Kaptein Sabeltann å hun elsker filmene og sangene. Jeg tror dette hadde vært helt supert for henne å få oppleve. Eneste jeg lurer på er om hun klarer å være våken så lenge, å om hun sovner under forestillingen.
Dere som har vært eller skal på kveldsforestillingen, hvordan får dere barna opplagte nok til å se forestillingen så sent? Klarer de å holde seg våkne? Legger barna seg litt på kvelden for å klare å være våkne? Og hvor gamle er barna?
Dere som har vært eller skal på kveldsforestillingen, hvordan får dere barna opplagte nok til å se forestillingen så sent? Klarer de å holde seg våkne? Legger barna seg litt på kvelden for å klare å være våkne? Og hvor gamle er barna?

Så litt før vi skulle reise på forestillingen våknet vi dem og da hadde di fått sovet noen timer før di ble våknet. Gikk veldig greit og tenker å gjøre samme greien denne gangen også da vi har bestilt billetter til forestillingen