Kapsler til Nespresso-maskin - ikke kaffe

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Noen som vet hvilke merker, om noen, som fører annet enn kaffe til Nespresso-maskin?

Skulle så gjerne hatt f.eks. chai latte eller lignende, da jeg ikke kan drikke kaffe :/

Noen som vet hvilke merker, om noen, som fører annet enn kaffe til Nespresso-maskin?

Skulle så gjerne hatt f.eks. chai latte eller lignende, da jeg ikke kan drikke kaffe :/
Større matbutikker, eller elektrobutikker som selger Nespresso maskiner. Enkelte butikker har større utvalg enn andre (for eksempel store Coop butikker)

Spørsmålet er kanskje om noen vet om andre kapsler (med annet enn kaffe) som passer til Nespresso-maskin.
Nespresso har såvidt jeg vet bare kaffe. Ulempen med de maskinene...

Spørsmålet er kanskje om noen vet om andre kapsler (med annet enn kaffe) som passer til Nespresso-maskin.
Nespresso har såvidt jeg vet bare kaffe. Ulempen med de maskinene...
Tror jeg skal ha formulert meg riktig :p Men ja, det jeg er ute etter :) Finner lite på nett også, så kjedelig hvis det ikke finnes... Så én side som kanskje hadde litt.. Hjemme har vi Dolce Gusto og de har jo litt annet enn bare kaffe :p

Tror jeg skal ha formulert meg riktig :p Men ja, det jeg er ute etter :) Finner lite på nett også, så kjedelig hvis det ikke finnes... Så én side som kanskje hadde litt.. Hjemme har vi Dolce Gusto og de har jo litt annet enn bare kaffe :p
Si i fra hvis du finner noen! Jeg har lurt på akkurat det samme som deg. Finner alternative merker som passer til maskinen, men alt er kaffe. Jeg kunne gjerne tenkt meg varm sjokolade.

Back
Topp