Kaos

lene84

Elsker forumet
Kommer inn etter å ha vært i hagen. Der møter jeg oversvømmelse på kjøkkenet etter vannballongfylling. Klær strødd i HELE huset, kattemat strødd over hele gulvet, og 2 stk som krangler så fillene fyker. Da tenker jeg..... Hva i all verden har vi tenkt med når vi ville ha en til??? *sukk*

Men når dem står der med store øyne og ein haug med dårlige forklaringer og unnskyldninger så må jeg bare smile:)

Hahaha :D
Må innrømme at når det står på som værst her også, så tenker jeg akkurat samme tanken ;)
Jammen godt det bare er midlertidig, før det snur og de er verdens beste venner igjen :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Her har vi TRE gutter på 3, 5 og 7 år..jeg tar meg selv i å være GAL som har planlagt denne fjerdemannen :P

Hehe, håper du fikk rydda opp igjen:-) Men hvis det er noen trøst så tenker jeg også til tider at hva i all VERDEN har jeg tenkt på med å lage en til at disse stae bråkebøttene? Går fort over heldigvis:-)

Hahahahaha :) samme tenkte eg når eg gikk over plenen med en trassen, overtrøtt og ikke klar for å hjem 4.5 åring under armen istad :p klissvåt av bassenglek med venner, hvit over hele seg etter å ha vært lerret for kritt tegning og baller i veien overalt :p

Men når han er mett, nyvasket og ligger søtt å sover, så gleder eg meg til en til :)

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

Back
Topp