Kaos..

SogS

Forelsket i forumet
Noen som gidder å fortelle meg hvor tapen har gjort av seg?? Endellig kjøpt julegaver, så nå skulle jeg sette meg ned med julemusikk og pakke inn julegaver.. Men tror du jeg finner tapen?? Neida, ikke så lett å pakke inn gaver uten.. Sånn er det når man bor i pappesker, og det bare er kaos i leiligheten.. Det skal bli godt å flytte ut herfra, å kunne finne frem til tingene.. Jeg har sikkert putta tapen et lurt sted, og det er det dummeste som går ann.. Arg, nå må jeg endevende hele leiligheten for å finne tapen, så jeg i hvertfall får pakka inn gaven til samboeren før han kommer hjem fra jobb...

Hjelp, ingen som kan låne meg litt tape, eller hjelpe meg med å lete? hehe[;)]

Jeg har 3 stk!!!!!!!!!

*rekke over en*

har akkurat samme problemet som deg ~Lisa~
bare at jeg skulle pakke inn en bursdagsgave[8D]

ORIGINAL: Jandia

Jeg har 3 stk!!!!!!!!!

*rekke over en*

Takk takk [;)]

Du får lage lim av mel og vann som vi gjorde i barnehagen da vi var små.. [:)]

Jeg fant hobby-dobbeltsidetapen min ;)
den er spinndyr, men jeg fikk den gratis av mamma, så[;)]

JIPPI!!!![:D] Jeg fant den, bak kaffetrakteren, det er også et sted og legge seg på da.. men som sagt er jo alt kaos her i huset, så jeg måtte jo lete på de merkligste steder [;)] nå er det bare å begynne å pakke inn julegaver[:)]

Broren min brukte rosa post-it lapper som gavelapp på gaven til noen i familien på en bursdag, han er 23 år.... Han fant ikke gavelappene hjemme hos mamma og pappa, noen som sa at mannfolk er dårlige til å lete....???[8|]

ORIGINAL: Tammis

ORIGINAL: fruluna

Du får lage lim av mel og vann som vi gjorde i barnehagen da vi var små.. [:)]

Holder det da ?

Lagde ikke dere lim da dere var små da?? Ikke særlig effektivt, men i nødstilfelle!! [;)]
Er du fra Hønefoss Tammis? Festa mye der før jeg.. he he..

Back
Topp