Verdt pengene? jeg er litt forelska men kjøpte jo ny stelleveske med mellomste snuppa...... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg ønsket meg og fikk den til jul i fjor. Ikke fornøyd. Vond å bære, ikke vanntett. En "vanlig" sekk er bedre å bære og tåler mer.
hvorfor ikke?Jeg likte den ikke![]()
har sett etter andre stellesekker men ingen pene, eller bare for store :OSå på den, men syns ikke den virka verdt prisen for å være ærlig. Pen å se på, men den er ikke noe spesiell på noen måte og koster ganske mye for en stellesekk![]()
Har bare sett på den, men bruker heller vanlig sekk. Har en fjällraven totebag som er mye stellesekk her, men ellers funker hvilkensomhelst sekk, pose eller lomme på jakka. Pakker lett!
Weekendbag du tenker på? Jeg kjøpte meg en HH bag for å slutte å sikle på weekendbagJeg har baggen og elsker den, nå har ikke jeg barn som trenger stellebag lenger. Men bruker baggen hele tiden. Jeg lurer på å kjøpe meg sekken for trenger noe stort når vi er på turer![]()
Weekendbag du tenker på? Jeg kjøpte meg en HH bag for å slutte å sikle på weekendbag
Velger jo selv om du vil kjøpe den. Jeg syns bare ikke den var verdt så mye pengerhva tenker den den ikke tåler?
hvorfor ikke?
har sett etter andre stellesekker men ingen pene, eller bare for store :O
jeg synes det å ha en sekk/veske som er tilpasset formålet er veldig viktig (for meg) når jeg drar rundt med baby - så en vanlig sekk hvor alt blir liggende i ett eneste rot er ikke ett alternativ![]()
Velger jo selv om du vil kjøpe den. Jeg syns bare ikke den var verdt så mye penger
Nei, syns bare det ikke var noe spesielt med den som tilsier at den skal koste så mye. jeg liker ikke å betale ekstra bare fordi det er et merkejo såklartbare lurte på hva du tenker den ikke tåler siden du kommenterte nettopp det
![]()
Nei, syns bare det ikke var noe spesielt med den som tilsier at den skal koste så mye. jeg liker ikke å betale ekstra bare fordi det er et merke
Mange billige sekker med flere rom i, som ikke nødvendigvis er reklamert som stelleveske til baby. Den første jeg hadde var bare kjøpt i vanlig veskebutikk og hadde ingenting med baby å gjøre. Men hadde flere rom inni som passet fint til bleier osv. Husker ikke merket på den men sen kostet ikke mer enn 200-300 krjeg finner ikke noen sørlig billigere heller jeg da.. tips?
Vann og skitt. Synes det er kjedelig med en stellesekk som ikke kan henge på vognen i regnvær eller settes ned på bakken eller skitne gulv. Synes også sekken veier mye sammenlignet med andre sekker vi har der det er plass til mye mer. Stroppene vrir seg og er vonde på skuldrene selv med forholdsvis lite i sekken.hva tenker den den ikke tåler?
Der positive med sekken er jo at det er to norske gründere som står bak!
Personlig digger jeg ikke sekken. Har en i tekstil og den suger til seg lo, hundehår og bøss. Bleiene har jeg uansett i en liten toalettmappe sammen med bleieposer og en liten tube med sinksalve.