KAOS og TRAVLET!!!

Zera

Forumet er livet
Herregud så fortvilende!!! Holder  på å legge ut leiligheten vår for salg nå, og hva kan jeg gjøre?? INGENTING!!! bare jeg tenker på alt jeg må gjøre, får jeg vonde kynnere ! ! Og har fått streng beskjed med JM å ta det med ro!! Med tanke på at fødselen startet så tidlig med Tuva osv..

Men er ganske fortvilende da.. Her må males, ryddes og ordnes.. Vi må finne oss en ny plass å bu osv, og det er lettere sagt en gjort i denne byen, for her er det MANGE om beinte ! !

Kjenner jeg blir hellt fullstendig TØMT for energi og krefter nå[:(] Vil bare alt skal ordne seg nå.....[:(]

uff!!
bak masse godt og be inn på dugnad[:D] så kan du bare stå å peke på hva som skal bli gjort

Ja, dugnad er bra, det hadde jeg når jeg flytta gravid [:)]
Kjedelig å ikke få gjort noe, men det ordner seg alltid, lykke til [:)]

Han har hatt foreldrene og søsteren sin her til hjelp, for han sendte meg og Tuva vekk i 1 uke[8|] hehe
Vi kom hjem igår og da malte moren hans vindukarmene, de kjørte søppel og tok med seg en henger full av ting og helle bilen full, så her er minst mulig når det er visning..

De mener de skal sende meg vekk når vi skal flytte, men samboeren sa at han ikke vil rydde på plass 1 ting i nye plassen uten meg da..
Men skal jeg bare sitte på en stol da??? for da føler jeg meg IKKE i veien liksom...[8|]

Nei, off!! Tror bare jeg er veldig sliten både fysisk og psykisk nå.. vil bare at vi skal finne oss en ny plass, komme oss i orden og bare SLAPPE av ! ! !

off... det er slitsomt å flytte ja... spess når man er gravid ja[&o] jeg leide flytte folk,- dem ba meg sitte meg ned og peke [:D] virker no som du har goe folk rundt deg [:)]
håper det ordner seg med ny leilighet og sånn...
hold on be strong[;)]

Back
Topp