Kaos i heimen

CrazyCatLady

Andre møte med forumet
Her hjemme inneholder huset foreløpig meg og samboer, 2 katter og en hund. Første barn kommer i september. Jeg har ikke støv på hjernen, avslappet forhold til dette, men har det alltid rent hjemme. Men herregud så mye hår og støv det blir av husdyr! Sånn seriøst! Det er sjeldent skittent hjemme, men hårete og støv. Hehe ikke rom for allergi gjemme hos oss. Har soverommene som kattefri sone, siden samboer blir veldig tett av å ha de i senga og sove i dette. En 70 km2 leilighet støver til fort! Vet ikke hvor jeg vil med det her. Men veldig motiverende å se at en husvask varer i nøyaktig 3 timer :p Blir sikkert mye mindre rot og støv når barnet kommer :p Det er jammen bra jeg ikke er hysterisk og har støv på hjernen.. Hehe flere som kjenner på det samme? At innimellom er det bare å gi opp litt, å bare la huset vere kotisk? Alt har sin sjarm :)

Jeg klarer ikke la huset forfalle og se kaninene formere seg rundt meg. Da slapper jeg ikke av. Så for meg har ikke det noen sjarm desverre!

har hus på 120 kvm, men bruker aldri mer enn 2 timer MAX for å rengjøre hele huset. Ikke vindu, oppå kjøkkenskap og slik da.

Dyr kunne jeg ikke hatt av mange grunner, den viktigste er hår og dritt de drar med seg!!

Jeg var ikke så nøye på det før... men nå takler jeg ikke rot.. så jeg rydder flere ganger til dagen og shiner opp litt ekstra rett før jeg legger småtten slik at jeg kan slappe av når han har lagt seg.. For jeg slapper IKKE av om det ikke er rent og ryddig rundt meg
Men støv på hjernen har jeg ikke da

Drømmeren skrev:
Jeg var ikke så nøye på det før... men nå takler jeg ikke rot.. så jeg rydder flere ganger til dagen og shiner opp litt ekstra rett før jeg legger småtten slik at jeg kan slappe av når han har lagt seg.. For jeg slapper IKKE av om det ikke er rent og ryddig rundt meg

Samme her. Bare at jeg HAR støv på hjernen. Om jeg lar ting flyte klarer jeg ikke å slappe av.

|Frosken| skrev:

Drømmeren skrev:

Samme her. Bare at jeg HAR støv på hjernen. Om jeg lar ting flyte klarer jeg ikke å slappe av.

Ja klarer ikke å la ting flyte.. men er ikke febrilsk med støv tørking osv... 

jeg er motsatt enn mange her skjønner jeg, hehe, jeg slapper mere av når det er litt rot enn når alt er strøkent.. har 2 katter i huset,og hester,kanin og høner utafor huset :p , og de har såklart med seg både drit og hår, så støvsugeren går ofte, men ellers blir det ikke vasket mer enn nødvendig.. likedan er jeg når jeg kommer på besøk til folk, greier ikke slappe av på samme måte om jeg kommer i et heeelt strøkent hus enn til noen som ikke "er redd for å vise at de bor og lever dær" for å si det slik...

Eg har ingenting i mot at snuppa har leika over alt når ho e våken, so lenge det blir rydda når ho legge seg. Men reint er det her alltid, vaska gjerne gulva eit par ganga i veka. Men det er fordi eg ikkje bryr meg so mykje om folk går inn med sko eller at hunder springe gjennom huset.

Her i huset kan folk se at det bor noen forå si det sånn. Tåler rot og kaos. Folk kan gå inn med sko, bikkje (gjerne flere) herjer rundt pg diverse slikt. Folk skal føle at de kan settesegi sofaen med beina på bordet. Det er viktig å kose seg :)

Back
Topp