Kaoleena Elsker forumet 21 Nov 2007 #81 ORIGINAL: VilSåGjerne DÆVEN så god du e blitt[:D] Tuusen takk
Kaoleena Elsker forumet 28 Nov 2007 #83 En liten LO av verdens beste hund som vi dessverre har måttet gi bort...[:(]
Kaoleena Elsker forumet 20 Des 2007 #87 Endelig noe nytt fra meg... Er visst nesten 2 uker siden sist... [8|]
B Bekki 07 Forelsket i forumet 25 Des 2007 #88 Så utrolig flink du er!! så gøy å ha!! Tenker du har brukt litt tid på dette!! Nå ble jeg skikkelig inspirert!!!
Så utrolig flink du er!! så gøy å ha!! Tenker du har brukt litt tid på dette!! Nå ble jeg skikkelig inspirert!!!
Tjukkebollepus Forumet er livet 29 Des 2007 #92 Oi så mange nye fine LO'er du har lagt ut! Skal si du er produktiv[;)] Likte spesiellt godt den "på ski" LO'en. Den var ret og slettt nydelig!
Oi så mange nye fine LO'er du har lagt ut! Skal si du er produktiv[;)] Likte spesiellt godt den "på ski" LO'en. Den var ret og slettt nydelig!
Kaoleena Elsker forumet 1 Jan 2008 #95 Da har jeg lagt til min siste LO fra 2007 [:)] Lager ny tråd for 2008, slik at det ikke blir så utrolig mange bilder i tråden [8D]
Da har jeg lagt til min siste LO fra 2007 [:)] Lager ny tråd for 2008, slik at det ikke blir så utrolig mange bilder i tråden [8D]
H *Høna* Forumet er livet * Fra frø til Juliblomst 2015 * Augustlykke 2015 2 Jan 2008 #97 wow, så flink du er!! ble mektig imponert...skulle ønske jeg var så flink!