Kaoleenas scrapperier - 2007 (Ny LO lagt til 01.01)

Kaoleena

Elsker forumet
Her er mine scrapperier fra 2007 [;)] De nyeste ligger øverst i hver kategori [:)]

Håndscrap

Digiscrap

Da har jeg lagt til enda en LO[;)] Kom gjerne med kommentarer[:)]

Kjempeflotte! Jeg har fått litt "stans" i hjernen, så jeg ser bare i bøker og på nettet etter ideer nå for å komme igang igjen. Fikk for sikkerhetsskyld en haug med bilder fra fremkalling i går, så jeg ser ikke at jeg har tid til "idetørke" akkurat nå[:(].

Den sirkelen, hvor har du laget den? Er det fra MM sirkelkutter? Har bestilt cuttlebug sin dies med fire forskjellige sirkler, men de er jo litt små i forhold til din da, angrer jeg ikke bestilte den til MM isteden...

ORIGINAL: Jansor

Kjempeflotte! Jeg har fått litt "stans" i hjernen, så jeg ser bare i bøker og på nettet etter ideer nå for å komme igang igjen. Fikk for sikkerhetsskyld en haug med bilder fra fremkalling i går, så jeg ser ikke at jeg har tid til "idetørke" akkurat nå[:(].

Den sirkelen, hvor har du laget den? Er det fra MM sirkelkutter? Har bestilt cuttlebug sin dies med fire forskjellige sirkler, men de er jo litt små i forhold til din da, angrer jeg ikke bestilte den til MM isteden...

Tusen takk for ros[:)]

Sirkelen er laget med MM sirkelkutter, ja[;)]

Ingen flere som har lyst til å kommentere, rise eller rose??[8D]

det var kjempe fine sider, det kommer sønnen din til å like å se på når han blir eldre.. kjempe flink du er..

kjempe fine. Spesielt nr. 3 og 4 likte eg veldig godt :)

ORIGINAL: snuppasimamma

kjempe fine. Spesielt nr. 3 og 4 likte eg veldig godt :)

Tusen takk skal du ha[:)]

Nå har jeg lagt til enda en LO[;)][8D]

ORIGINAL: MammantilJGogA

synest de var kjempe fine jeg[:D] du er kjempe flink[;)]

***FLINKA*** [:D][:D][:D]

Var kjempe fin den med buketten din!!! den smelta jeg helt for [:)][:)][:)]

Da har jeg lagt til 2 nye LOer[:)] Begge er scrappet etter den samme skissen[8D] Men måtte jo velge ut en til konkurransen[;)] Kanskje jeg valgte feil...[8|]

Kjempe fine LOer, både hånd og digi [:)][:)] Syns Oma og Opa er så herlige "navn" på besteforeldre eg [:)]

ORIGINAL: Julius Umulius

Kjempe fine LOer, både hånd og digi [:)][:)] Syns Oma og Opa er så herlige "navn" på besteforeldre eg [:)]

Tusen takk skal du ha[:)] Ja, her blir det ene settet besteforeldre Oma og Opa, siden gutten min er halvt nederlandsk[;)]

Back
Topp