KANUTTEN

Høstmor

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
HVordan går det med deg? Er jo fortsatt bekymret for deg
Håper det går bedre og at ryggen kommer seg for hver dag[:)][:)]

dytt[:)]

Så koselig å bli ropt på[:D]
Hmmmm. Hva skal jeg svare på det.
Har jo ikke den akutte smerten som jeg hadde da jeg ble lagt inn.
Men har vondt i korsryggen og mye kraftige strålinger nedover beinet.
Hadde ikke like mye strålinger når jeg lå på sykehuset. Blitt bare værre og værre.
Så går å bekymrer meg for at prolapsen ikke har "stoppet opp", at det fortsatt siver væske ut som prasser mer på nervene.
Er redd for at fare signalene skal dukke opp og at jeg da må operere. Vil jo ikke det med to små.

Koselig å bli tenkt på[:D]

Klem[:D]

Huff, synes så synd på deg jeg[&o] Det er ikke mye godt å ha så vondt og i hvertfall ikke med to små.
Håper du slipper operasjon og mer smerte.

Det er jo ikke et bra tegn[&o][&o] Men de sier jo også at det ofte blir verre for så og bli bedre når det trekker seg tilbake. Men forstår godt at du vil unngå operasjon med to små. Det er tøffe taak etter den også.
Om du skal opererest så ville jeg forhørt meg nøye om de stiver av eller velger bevegelig skiveprotese, men heldigvis er de mer og mer for bevegelig skveprotese nå[:)]
Du må bare ta godt vare på deg selv så du provoserer det minst mulig[:)]

Masse MASSE god bedring vertfall[:)][:)][:)]

Takk for det og takk for tips[:D]
Håper på det beste utfallet[:D]

Du er i gode hender om du måtte trenge operasjon, og de er jo veldig gode prognoser for ryggkirugi- så om du må det så er jo det fordi du ikke skal få permanente skader på nerver o.l[:)]
Men vi krysser fingrene for at du slipper[:)] slapp av så godt du kan med de skjønne gutta dine[:)]

Det skal jeg prøve å gjøre, ikke lett med to tette og mann med ny startet firma (for en drøy uke siden).
De operer jo ikke før man mister føligheten i beinet, ikke får tisset eller uheldigvis driter i buksa[8|]
Godt å tenke på at man er i trygge hender da[:D]

Sender deg en PM
ORIGINAL: oktober2010mamma

Du er i gode hender om du måtte trenge operasjon, og de er jo veldig gode prognoser for ryggkirugi- så om du må det så er jo det fordi du ikke skal få permanente skader på nerver o.l[:)]
Men vi krysser fingrene for at du slipper[:)] slapp av så godt du kan med de skjønne gutta dine[:)]

Back
Topp