Kantvett..

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Hvordan lærer man barn kantvett??
Nina klarte nettopp å klatre oppi sofaen selv for første gang.. og da MÅ jo dette snart gå galt.. Hun setter seg på kanten, og har NULL kontroll.
Er nesten så jeg er fristet til å bare vente på at hun faller ned, i håp om at hun lærer...
Hvordan lærte deres unger kantvett?[8|]

*dytt* (tolk som du vil [;)])

aner virkelig ikke [:)]

så lenge det bare er snakk om et lite fall er vel det ikke så farlig... de lærer aldri av sine feil om man hele tiden skal henge over de og "passe på" ting som i bunn og grunn bare gir et lite blåmerke...

Åh,jeg fikk helt magesår da Robin lærte seg å klatre opp i sofaen! Han har ennå ikke falt ut *bank i bordet* men det har vært nære på noen ganger ja[&:]Men å lære han kantvett eller at det egentlig ikke er lov å klatre i sofaen...nehei,det har gått rett vest gitt! Liker det ikke,men det er en del av utviklinga og ikke kan jeg ha øya festet på hen hele tiden heller - dessverre...[8D][:D]

Vel.. det sies at de barna som får klatre mye, har bedre språkutvikling... Såe... eeeeh.. Ja.. Jeg får tenke på det, mens jeg ser henne gå på hodet ned fra sofaen..
Forresten, så hang hun over armlene på sofaen idag.. Lekekassa hennes står ved siden av sofaen, og hun måtte jo akutt ha tak i ei bok som lå i den.. Herregud.. Hjertet mitt hopper jo ut av kroppen... *grøss*
Dette går jo Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldri bra...[8D]

Jeg vet...tror jeg har begynt å få noe få grå allerede...[&:][8D] Men det med språkutvikling har jeg ikke hørt om,ikke at det stemmer her i heimen da.Han klatrer som en annen apekatt men sier ikke mange ord ennå,så det er vel ikke noe å lite på.Savner den tiden han koste seg i lekegrinda jeg,det var tider det...[8D]

uff, samme tenkte jeg på da sunniva begynte å klatre opp i sofaen. Hun hadde aldri falt ut av sofaen før for 1 mnd siden.Da satt hun ved siden av meg og skulle bareflytte på seg litt.Da falt hun rett på hjørnet på bordet, slo av et skall på tanna stakkars.

Back
Topp