Kantklipping

EiLitaSpire

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Junibollene 2023
Vet ikke om jeg spør dumt eller hva jeg gjør nå egt.. men jeg klippet med kantklipperen igår, og hadde tenkt å fortsette idag, eller er det noe man bør holde seg borte fra som gravid? Noen som vet? Jeg er nok litt den hysteriske gravide, redd for å miste.. så da spør jeg her just in case om noen vet før jeg evt fortsetter :p

Det vil jeg ikke tro, jeg slo plenen både som nygravid og høygravid og sønnen min hører ekstremt godt, så det gikk helt fint. All aktivitet er vel en bonus :)

Gjør ingenting! Klipp så lenge du orker. Skal trimme hekken her så fort det kommer to dager med oppholdsvær (men det er tydeligvis aldri nå...). Mannen tar utsiden dog, for der er det så høyt at vi trenger stige Så lenge det ikke gjør vondt, er det bare å kjøre på.

Vet ikke om jeg spør dumt eller hva jeg gjør nå egt.. men jeg klippet med kantklipperen igår, og hadde tenkt å fortsette idag, eller er det noe man bør holde seg borte fra som gravid? Noen som vet? Jeg er nok litt den hysteriske gravide, redd for å miste.. så da spør jeg her just in case om noen vet før jeg evt fortsetter :p
Trimmet både hekk og plen og brukte kanklippet tidlig i graviditeten. Svetta og sto på. Er i uke 11 nå. Det går nok bra. Bare ikke ta av fysisk så går det bra :)

Back
Topp