Kanten på livmor

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Jøsses, fikk en kynner når jeg såvidt strekte meg ut på ryggen før jeg sto opp nå. Kanten på livmoren går jo nå midt mellom navlen og ribbensbuen! Trodde virkelig ikke den var så høyt oppe alt.. hvor ligger deres omtrent? Jeg en annengangs og er 21+3 i dag.

Jeg kjenner min litt over navelen. Er 3 gangs, og 17+6 :)

Rett ved navlen, kanskje litt over, og den fyller helt ut til hoftebeina på siden, så veldig bred.

Når opp til navlen nå. Er 21+0. Er ganske lang, så har god plass oppover mot ribbeina ;)

Min er ved navelen. Ca midt på. Førstegangs og 20+4. Men virker som den er veldig smal. Vet ikke hva som er vanlig. Hehe

Det ut som at det er ganske så individuelt ja. Da har iallefall småtten godt med boltreplass :)

Jøsses, fikk en kynner når jeg såvidt strekte meg ut på ryggen før jeg sto opp nå. Kanten på livmoren går jo nå midt mellom navlen og ribbensbuen! Trodde virkelig ikke den var så høyt oppe alt.. hvor ligger deres omtrent? Jeg en annengangs og er 21+3 i dag.
Sparka jeg kjenner er ofte rett under ribbeina, men enig med deg at det er høyere enn jeg trodde. Andre gangen her også så ting er sikkert godt utvida fra sist..

Rett over navlen 20+3 i dag.
Tror det er stor variasjon i og med lengden på overkroppen er veldig individuell.

Litt over navlen og er 19+0, andregangs.
Føler at magen er lavere denne gangen enn med storesøster

En god bit over navelen og jeg er nå 18+6 med mitt 4 barn

Back
Topp