Kanskje være her...

Krepsen1983

Forelsket i forumet
Tørr ikke håpe for mye, men kan se ut til at jeg skal være her inne...3 IKM idag, tok en rfsu test tidlig igår med svak strek. Har en digital liggende men redd for å ta den :wideyed: lever liksom litt i trua her nå, flere symptomer, men er litt vel pessimistisk etter mange mnd med testing der TR har kommet like etterpå:sorry:
Digital CB bør vel slå ut nå? At jeg bare bør ta den og få «dommen»

Tørr ikke håpe for mye, men kan se ut til at jeg skal være her inne...3 IKM idag, tok en rfsu test tidlig igår med svak strek. Har en digital liggende men redd for å ta den :wideyed: lever liksom litt i trua her nå, flere symptomer, men er litt vel pessimistisk etter mange mnd med testing der TR har kommet like etterpå:sorry:
Digital CB bør vel slå ut nå? At jeg bare bør ta den og få «dommen»

Er det 3 dager til ikm? Eller over? Jeg fikk negativ digital dagen for ikm. Men positiv dagen etter:)
Krysser fingrene for deg :)

Min erfaring med rfsu er at de gir dårlig strek. Så om den slo ut vil en digital og slå ut. Disse er tatt på samme urin. Og digital slo og ut samme dag. Og velkommen forresten :)

Vedlegg

• 20190418_104958.jpg
    20190418_104958.jpg
    10,1 KB · Visninger: 18
Velkommen inn hit! Har aldri brukt rfsu pga det dårlige ryktet de har.
Men få bilde av testen da! :p
Og dypp digital imorgen!

Jeg fikk gravid på digital samtidig som jeg fikk første positive test. Slik var min når den digitale slo ut:happy:

DSC_0382.JPG

Jeg tenker det er bare å prøve? Bedre å ta en digital enn å tolke strimler og streker?! Da får du iallefall et klart svar :happy:

Hei og velkommen skal du være :happy::happy:
Jeg er enig med de over meg, ta en digital test og se! Mine streker var varierende i styrke, noen svakere enn de andre. Men den digitale sa gravid 1-2 på 13 dpo, til tross for at tidligtesten til CB nesten ikke ga en strek engang :D

Krysser fingrene for en positiv test for deg :Heartred

Velkommen hit:D

Jeg tok RFSU tester denne gangen, men antakelig veldig tidlig. Men jeg fikk synlige streker :D dog hørt masse negativt om disse

Velkommen hit :happy: Jeg ville tatt den digitale. Jeg fikk positiv digital med 2-3 uker 12 dpo. Så har stor tro på at en digital vil gi deg et korrekt resultat nå :D

Velkommen hit :happy: Jeg ville tatt den digitale. Jeg fikk positiv digital med 2-3 uker 12 dpo. Så har stor tro på at en digital vil gi deg et korrekt resultat nå :D

2-3 uker på 12 dpo? :eek::wideyed: Shit, du må produsere HCG til den store gullmedaljen! :D:D Jeg fikk 1-2 uker på 13 dpo. :hilarious:

Rfsu testene mine har vært en stoooor skuffelse og har vist kjempe svakt hele veien.
Men vanlig clearblue og clearblue digital er virkelig det man bør satse på. Dyrt, men godt å slippe å sitte igjen med en dårlig følelse på grunn av en dårlig test. <3

2-3 uker på 12 dpo? :eek::wideyed: Shit, du må produsere HCG til den store gullmedaljen! :D:D Jeg fikk 1-2 uker på 13 dpo. :hilarious:

Ja, tydeligvis. Var skikkelig redd for at jeg hadde tvillinger pga. det faktisk. Men på TUL fant vi bare et bankende hjerte Her er bilde av mine tester 12 dpo :D

Vedlegg

• 20190325_101941.jpg
    20190325_101941.jpg
    30,5 KB · Visninger: 17
Ja, tydeligvis. Var skikkelig redd for at jeg hadde tvillinger pga. det faktisk. Men på TUL fant vi bare et bankende hjerte Her er bilde av mine tester 12 dpo :D

Ja, det skjønner jeg! :D Tenkte på tvillinger når jeg leste det, men da har du allerede fått sjekket det ut :p
Så flott at du har fått se et bankende hjerte :Heartred

Back
Topp