Kanskje tvillinger?

PandaTassen

Blir kjent med forumet
Bare for gøy: finnes det noen tegn man kan se etter dersom man mistenker (eller håper på) tvillinger? Er det noen der ute som "visste" det før ultralyd?

Det lurer jeg også på! Eneste sikre tegnet jeg vet om er at du får mage tidligere hvis det er flere enn en.

Man har oftere høyere HCG nivå med tvillinger. Så om man fort får sterke tester kan der være ett tegn. Men man kan ha sterke tester med 1 og svake tester med 2. Så det er ingen fasit

Er alltid minst 1 eller 2 som får tvillinger i en termingruppe, spennende å se hvem det blir her:D

Jeg har en liten følelse på det, men er nok bare en kombinasjon av at folk spøker så masse med at vi vil få det og et snev av ønsketenking. Mannen blir helt svett av bare tanken:p

Man har oftere høyere HCG nivå med tvillinger. Så om man fort får sterke tester kan der være ett tegn. Men man kan ha sterke tester med 1 og svake tester med 2. Så det er ingen fasit

Aha! Jeg har sterke tester nå, men tok ikke første før 12 dpo. Da var den ikke super-sterk, men veldig synlig likevel. Skulle ønske det var noen måte å finne ut av det før ultralyd. Blir nok en tidlig ultralyd her :happy:

Back
Topp