Kanskje tidlig med mammaklær

ja har snoket litt.. men tenker faktisk å vente til etter uke 12.. da er kanskje de mer sommerlige variantene kommet også ;)
 
Jeg kjøpte en mammabukse fra H&M før helgen. ikke fordi jeg har fått babymage men fordi jeg var så innmari oppblåst at buksene mine ble altfor stramme. Men likte den ikke noe særlig :/ Ellers får jeg nok vente til magen blir synlig, det tar nok en goood stund siden jeg har en del mage fra før..
 
Jeg er skikkelig oppblåst og ser ut som om jeg er 5mnd på vei allerede. Jeg går stort sett i tights :p
Har veeeeldig lyst til å shoppe til meg og lille allerede nå, men må nok vente noen mnd :)
 
Har sett masse på nettet og er veldig fristet til og shoppe litt manmaklær på salg ;) men tror det må vente litt til :P
 
Syntes de mammabuksene klør så fælt jeg :-/ den delen som går over magen. Så denne gangen blir det nok mest tights :p
 
Ser det er mye mammaklær på salget til H&M og ;)
 
Har ikke kjøpt nytt mammatøy enda, men d frister! men har funnet ut at eg må prøve holde meg. ;) bruker løse gensere nå, sånn at d ikke går an å se kor oppblåst eg e.. Venter nok med innkjøp til sommer variantene kommer (pirat og leggings og div).
 
Ikke kjøpt noe klær ennå - har overhodet ingen mage ennå dessverre :( Men håper den kommer etterhvert :)
 
Gikk til innkjøp av min første mammabukse idag. Er så oppblåst så det strammer endel når jeg sitter. Får vel fylle på med litt mer om noen måneder.
 
Masse brukt på finn.no også:)
Jeg kjøpte nettopp klær til 30kr plagget, bukser og topper. Ser ikke brukt ut en gang.
 
Jeg er så dårlig på å kjøpe klær. Kommer sikkert til å gå i joggebuksene til samboern stort sett hele svangerskapet. Med mindre jeg får meg ei gravid shoppevenninne, eller noen andre venninner gidder å tvinge meg til å kjøpe passende klær for en tjukkbollemage :p
 
Jeg er så dårlig på å kjøpe klær. Kommer sikkert til å gå i joggebuksene til samboern stort sett hele svangerskapet. Med mindre jeg får meg ei gravid shoppevenninne, eller noen andre venninner gidder å tvinge meg til å kjøpe passende klær for en tjukkbollemage :p
Hehe, hærlig.. Jeg bor i joggeboksene til sambo hver dag omtrent! men d har eg gjort lenge før eg ble gravid også ;) flaks at tights er behagelig når vi er gravide, for er stortsett d og joggiser eg bruker...
 
Hehe, hærlig.. Jeg bor i joggeboksene til sambo hver dag omtrent! men d har eg gjort lenge før eg ble gravid også ;) flaks at tights er behagelig når vi er gravide, for er stortsett d og joggiser eg bruker...

Samme her! Han sine er så mye mer behagelige enn mine :D
Synes tights klemmer på magen jeg, men må vel kanskje innse at jeg er oppblåst og må kjøpe meg et par størrelser større først som sist :p
 
Sjekk ut mammaklærne til Zalando, de har så mye fint! Har kjøpt en tight, en omslagstopp og en strikkajakke derfra nå, tightsen var av merket Noppies. Helt fantastiske :)

Blir så kvalm av at det strammer rundt magen, så her må det til med litt løsere klær. For ikke å snakke om uniformsbuksa på jobb!
 
Jeg er så dårlig på å kjøpe klær. Kommer sikkert til å gå i joggebuksene til samboern stort sett hele svangerskapet. Med mindre jeg får meg ei gravid shoppevenninne, eller noen andre venninner gidder å tvinge meg til å kjøpe passende klær for en tjukkbollemage :p

Hehe! Veldig økonomisk da! :) håper jeg kan holde meg fra at kjøpe så mye mammaklær, bare det mest nødvendige og helst skal jeg finne allt på salg :P
 
Hehe! Veldig økonomisk da! :) håper jeg kan holde meg fra at kjøpe så mye mammaklær, bare det mest nødvendige og helst skal jeg finne allt på salg :p

Salg eller ebay er planen min :D hater å bruke masse penger på ting som varer så kort
 
Noen som vet hvor man får kjøpt treningsklær for gravide? De fleste treningstightser har livet omtrent ved navelen og er jo veldig stramme. Synes allerede det er litt ubehagelig! Kan tenke meg jeg trenger en annen tights om noen uker... Har søkt litt rundt, men ikke funnet noe særlig :(
 
Noen som vet hvor man får kjøpt treningsklær for gravide? De fleste treningstightser har livet omtrent ved navelen og er jo veldig stramme. Synes allerede det er litt ubehagelig! Kan tenke meg jeg trenger en annen tights om noen uker... Har søkt litt rundt, men ikke funnet noe særlig :(
Lurer på det samme selv :) Kanskje HM eller Zalando? Tenkte å søke litt på bloggen til fotballfrue faktisk, hun trente jo mye, så hun har kanskje noen tips til egnet tøy?
 
Back
Topp