Kanskje start på onsdag!!

*Carrie*

Forelsket i forumet
Hei alle sammen!

Jeg snakket med Medicus i dag, og om vi ønsker det kan vi starte allerede den syklusen som starter nå! Kom litt plutselig, men må si at det frister litt. Hva ville dere gjort? Vi har tross alt bare prøvd litt over ett år, og sædkvaliteten er ikke håpløs, men de anbefaler oss prøverør.

Hadde startet[:D] 

ORIGINAL: Litolus

Hadde startet[:D] 

Det hadde jeg og. [:)] 

Start i vei hvorfor vente dersom økonomien er i orden.

dersom dere har økonomi til det er det bare til å stupe i det[:D] værtfall så lenge de anbefaler dere prøverør.

selv slapp eg å vente i d hele tatt, dagen etter forsamtalen startet jeg opp på nesesprayen[:D]

hopp i deg kjære vene[:D]

Kjør på[;)]

Dersom dere har økonomi til det, så er det bare å kjøre på. Vet ikke hvor lenge dere må vente for å komme til offentlig, og ventetiden kan være hard. Kjør på!

Vi har bestemt oss for å gjøre et forsøk nå mens vi venter på å få slippe til offentlig. Begynner nok på onsdag dersom jeg får ordnet meg fri fra jobb for å dra på forsamtale i morgen. Hvordan har dere egentlig ordnet dette med jobb? Jeg må jo ha ganske mye fri (har 3 timer å kjøre hver vei), men samtidig ønsker jeg ikke at folk på jobb skal få vite hva vi går gjennom...

Nå er det bestemt at vi venter til neste syklus ettersom det ble veldig vanskelig å få fri fra jobb for meg nå. Har ekstremt mye å gjøre, og vet at det bedrer seg fra begynnelsen av mai og da er det bedre å vente til da. Men uansett, nå er det bare 1 måned å vente og det er jo ikke lenge [:D]

Back
Topp