Kanskje...? Sikkert ikke!

hehe pebbles...trur jaggu meg jag også har de 20 dager i mnd snart [;)]

Ja det er merkelig, jeg som vanligvis er jordnær og ikke så lett å vippe av pinnen! Kjenner etter hele tiden, blir helt utslitt av dette jeg! Lurer på om hypnose hjelper, om jeg kan hypnotiseres så jeg ikke tenker på det lenger? Har lite tro på alternativ medisin, men snart gjør jeg hva som helst...

Det du skriver der kanjeg skrive under på pebbles [:@]

Kjenne åsså at jeg blir sliten, det er på godt & ont å være her inne åsså. Blir på en måte enda mer oppspillt av tanker & ønsker, men sannelig godt åsså å skrive med andre i samme situasjon.

Kjenne at ting man ikke har tenkt over før plutselig får stor plass i løpete av en dag, alle rundt meg er gravid eller har et lite knøtt. IKKE at jeg er sjalu eller noe, men det vise bare at når noe er i fokus blir man møtt med det hele tiden.

Som å slanke seg, da handler alt om mat [:@]

Men det er jo ikke håpløst tross alt, men det er så tungt at veien er så lang for å lykkes [:(]

Sukk...

Kathrine

Tusen, tusen takk for alle gratulasjonene av den nygifte statusen min. Hyggelig at dere krysser fingrene for meg...Jeg krysser også, både det ene og det andre for oss alle....Tenk så moro det blir når man kan gå rundt med babyhemmeligheten i magen noen uker å vite det andre ikke vet...

Det blir vår tur også, det er jeg helt sikker på:-)

Stå på!!

M

ORIGINAL: Trine82

May77.. Hvordan er de smertene dine i magen? Jeg har den siste uken hatt til tider ganske vondt på venstre side av magen. Fra eggstokken og oppover. Kjenner det spesielt godt under sex, når jeg tisser osv... Ikke murringer, men akkurta som om man har sting eller noe... Lurer fælt på hva det er.. samtidig som brystvortene mine er supervonde......

Hos meg kjennes det ut som om det er en sprekkferdig ballong der inne. Skikkelig trykk i hele magen. i tillegg kommer det en del små stikk nå og da. Dette er ikke vondt, men fryktelig ubehagelig. Noen ganger er det litt sterkere stikk enn andre, og jeg kjenner at jeg rykker til. Rett før vondt, på en måte..[&:]

Har også kjempeømme pupper som sagt, og en mer eller mindre konstant murring i magen. Fikk i tillegg en hel del små røde prikker i pannen i går. Trodde først det var kviser, men det er utslett. Hormonutslett?? Hadde dette sist graviditet også, men tør liksom ikke håpe heller..[8|]

Får forresten svar på prøvene i morgen etter kl. 14.00. Passer bra for vi skal reise vekk i helga. Litt greitt å vite før vi reiser[:)]

He, he.. Vet hva du mener Kathrine, blir litt småtullete av hele opplegget. Kjenner selv at jeg må ta pauser fra disse forum-greiene innimellom. (Var aktiv på SG før, men kjente at presset ble for stort).

Kjempegøy å prate med andre som er i samme situasjon, men man må være forsiktig så det ikke blir mani.

Hei may77.
Krysser alt jeg har for deg. Håper på positivt svar i morgen.

Gi beskjed om hvordan det går da!!

Jeg føler vel at vi alle blir litt "maniske" her inne på forumet. Synes jeg så noen som mente at det er epidemi av gravid-symptomer for mange her inne...enig i det. MEN det er jo så lett å bli revet med. Det er jo godt og herlig å ha noen å lufte tankene sinemed. Tror mannen her i huset hadde fått skikkelig noia dersom jeg delte alt med han, hehe

Lykke til i morra!

Enig. Mannen min sier at jeg får sitte og chatte litt her og snakke med folk i samme situasjon, sånn at han slipper å høre om alt mulig.

Godt at det er flere. mannen min freaker litt ut av alt snakket......Man blir jo vanvittig opphengt når man går og håper på å være gravid. Jeg sukker henført når det er barn på TV, når jeg ser en gravid dame, eller noen med barnevogn...Skulle gjerne snakket om det hele tida. Kan nok bli litt voldsomt for et stakkars mannebein!!

Vi får avreagere litt her da!

Tusen takk for det!!

Ganske stas synes jeg. Fortsatt veldig morsomt å si "mannen min" og også å kalle meg frue, hehe.

Håper jeg har noe mer å glede meg over når denne helgen er over[;)]

Tror dagene blir lange fram mot søndag/mandag

Back
Topp