kanskje setefødsel!!

mortil3stk

Forelsket i forumet
God morgen jenter!

Jeg skrev på fredag at vetla låg i seteleie når jeg var hos jordmor. Jeg fikk litt angst og sendte en mail til legen min som er på Haukeland(er jo umulig å ringe).

Jeg spurte om hva planen blir hvis barnet bestemmer seg for å ligge i setelei, om jeg må legges inn tidligere enn en uke før termin og om det da blir keisersnitt. (Jeg er hjerteoperert, så derfor jeg må føde der og må legges inn).

Han svarte meg i dag!! Jeg skal ta kontakt med en gang jeg har vært på ny kontroll her hjemme.. Det er mulig jeg må legges inn før..men han trodde ikke at det blir keisersnitt.....Fikk mobilnummeret hans og hvis han ikke svarte, skulle jeg ringe KK og be de calle på han hvis jeg lurte på noe mer.

Jeg håper bebisen finner rette stillingen.. Merker at den har god plass enda, store bevegelser inni her :) Så mener jeg at jeg kjenner hikkingen mest nede i bekkenet nå..har vært lenger oppe tidligere..

Jeg er litt roligere nå...håper på innlegges før hvis det blir setetødsel. Er livredd fødselen starter hjemme.. Har jo lang reisevei til Haukeland..Blir helikoptertur på meg da mener jordmor... Mye bedre å være på sykehuset når ting starter...!

Virker jo som du er i gode hender her.
Uansett hvordan det forløper så ønsker jeg deg masse lykke til :)

Ps, her kjennes også hikken ut som den er helt nede. Og her har han ligget i hodeleie hele tiden ;)

Masse lykke til :) Får håpe baby snur seg. Hvilken uke er du?

Har også sete/tverr leie og har forståtsvært slikt at på kk må man føde vaginalt ved seteleie. Jeg skal også føde på kk men bor 5 min unna. Jeg vil helt ikke føde vaginalt men må man så må man. Synd vi ikke kan velge.

Takk for det jenter :)
Er 37 uker i morgen... Baby lå i seteleie på fredag. Jeg innbiller meg at det er føttene jeg kjenner øverst nå..men kanskje ønsketenking.
Ja..har skjønt det nå.. at på Haukeland skal det mye til for å få keisersnitt..

Back
Topp