Kanskje privat, men jeg liker å dele, samenligne med dere? kg+-?

LilleBlinky

Flørter med forumet
Jeg er så nysgjerrig om jeg har gått opp lite, mye i forhold til å hvor langt jeg er. Og hvordan er det med dere?:)

Jeg er 21 uker på vei akkurat i dag.
Jeg gikk først ned 3 kg, men de har jeg gått opp igjen.
Så hvis jeg går ut i fra startvekten( før jeg gikk ned) så har jeg snart gått opp 3 kg.
Jeg gikk opp 17 kg totalt sist jeg gikk gravid.

Hvor langt er dere på vei?
Hvor mange kg har dere gått opp fra startvekten?
Hvor mye gikk du opp i eventuelt andre svangerskap?

Ha en fin kveld:)

Jeg er 19 uker og har gått opp 2 kg. Sist la jeg på meg 30 kg og har INGEN planer om å gjøre det denne ganga

Hvor langt er dere på vei?  21 +3
Hvor mange kg har dere gått opp fra startvekten? 3-4 kg
Hvor mye gikk du opp i eventuelt andre svangerskap?  12 kg

Er 21uker idag og gått opp 1kg på denne tida.

Gikk ned 2kg pga kvalme,men gått opp 3kg igjen.Så da blir det vel 1kg fra startvekta.

Er førstegangsgravid og ønsker IKKE oppmye altså. Har mer enn nokå ta av og har ett ekstremt dårlig forhold til mat=/

Hvor langt er dere på vei? 20+3
Hvor mange kg har dere gått opp fra startvekten? minus 6 kg
Hvor mye gikk du opp i eventuelt andre svangerskap? 10 kg

Har mistet mye matlyst siden jeg ble gravid og vært plaget med kvalme. Har derfor gått mye ned. Håper ikke jeg legger på meg mer enn i det forrige svangerskapet.

Jeg er snart 22 uker på vei, og er ikke helt sikker på hvor mye jeg har gått opp.

Jeg veier meg aldri og har ikke startvekt å gå utifra.... Men det er ikke mer enn to-tre kg ihvertfall.

Sist la jeg på meg 8 kg, og dette forsvant jo under fødselen :)

Håper på noe lignende denne gang, siden jeg har nok kg fra før :)

Jeg er straks 21 uker på vei og har ikke gått opp en eneste kilo, jeg har gått ned 2 kilo ca Spiser som før, så jeg vet at lille får den næringen han trenger hvertfall

Er 21+5 i dag (tirsdag) og sist jeg var hos legen hadde jeg gått opp 200 gr:) Skal til jordmor neste uke, regner med at jeg har gått opp et kilo på disse to ukene, har plagdes mye med kvalme så kan ikke være store vektøkningen men litt er det nok.

Jeg er 21+3 og gikk først ned 5 kilo pga kvalme og lite matlyst. Men  har nå gått opp de kg +0,5 kilo hehe;)

Er 20 + 4. Fyrst gjekk eg ned 2 kg, dei har eg lagt på meg att + 1,5 til. Er fyrste gong, så har ikkje noko å samanlikna med. Er ikkje så redd for å legga på meg for mykje, har heller vore redd for at det er motsatt, men et godt så mini får nok den næringa ho treng

Jeg er 20+3 uker på vei:) 
Jeg gikk opp 3 kg. Så mista jeg matlysten så jeg gikk ned 1 kg. Så har gått opp 2 kg foreløpig:)

Hvor langt er dere på vei? 20+5
Hvor mange kg har dere gått opp fra startvekten? ned 2 kg
Hvor mye gikk du opp i eventuelt andre svangerskap? 6 kg

Er 20 +1 førstegangs. 

gått ned 8-9 kg fra start vekten + 2 er tilbake :) 

var veldig kvalm og dårlig ca frem til veke 15 trur eg.. frå då så har formen blitt bedre stortsett dag for dag :) lillegutten lider ingen nød då sf målet ligger over den grønnestreken :p

Opp 4 kg hittil, gikk opp 17 kg i de to andre svangerskapene. Det er veldig individuelt hva vekten viser til slutt.

binders skrev:
Jeg er 19 uker og har gått opp 2 kg. Sist la jeg på meg 30 kg og har INGEN planer om å gjøre det denne ganga

Samma her :P
La på meg 30kg under første svangerskapet, men heldigvis bare lagt på meg 2 kg enda denne gangen ! Fikk innmari mye vann i kroppen sist, men siden jeg skal føde på vinteren så håper jeg og slippe unna det nå:) Jeg er snart 22uker
Kommer nok flere kg snikende snart,men håper det ikke blir overdrevent mange :p

jeg er nå i uke 22, og har kommet meg opp på utgangspunktsvekta!! Hurra :)

Hvor langt er dere på vei? 21
Hvor mange kg har dere gått opp fra startvekten? 3 kg
Hvor mye gikk du opp i eventuelt andre svangerskap? 40 kg

Hvor langt er dere på vei?  22 + 3
Hvor mange kg har dere gått opp fra startvekten? Målte ikke før så vet ikke hvor mye jeg gikk ned først.. men gått opp 2 fra vekten jeg visste jeg var på før jeg ble gravid.. 
Hvor mye gikk du opp i eventuelt andre svangerskap? Første gikk jeg opp 16 (da sykmeldt fra uke 10 og sengeliggende i 6 mnd pga astma/lungebetennelse.. )

Back
Topp