Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
kanskje på tide å presentere sæ på en årndtli måte[:)].
e 23 år nu på lørdag å e gravid me 1. ongen. e litt over 14 uke på vei.
bor i troms, å har foreløbig termin den 4. februar[:)].
fleire her inne som e i samme område å har termin rundt da???
Gratulere masse å Velkommen hit [:D]
Æ e fra Andøya faktisk =)
21 år..
E å gravid m 1 onge,men har kje fått nåkka dato ennu..men blir nu i Februar en gång =)
heisann:) Eg er 20 år og gravid for første gong:) Bur i Naustda/Førde om det er noken som veit kor det er?:) Har termin 22. februar og gleder meg kjempemasse:)
e så arti å se kor folk kommer fra å kor gammel dem e. ser jo det at vi e et ganske ongt gjeng her inne[:)].
bli fantastisk spennanes fremover! va hos jordmor i dag å fikk høre hjertelyden (144 slag i minuttet)! en heilt utruli opplevelse!! å når man har hørt den nydeligste lyden i heile verden, åsså bare veit man at det bli ENDA bedre fremover, DA e det verdt å være kvalm å slapp da[:D].
Hehe, morro å høre hjertet ja. var hos legen i dag jeg å, 170 slag i min.
Er heldigvis ikke så kvalm lenger, men godt å vite at vi alle går mot bedre tider. Magen begynner vel å syns litt mer også. det er koselig:)
har fått litt mage æ å ja...e vell no den koseliaste tia starte[:D]. kjeinne æ e bynt å glede mæ no. hadde en periode dær æ bare lurte på ka æ no hadde rota mæ oppi, å om det va det her æ ville. men har heldigvis verdens beste samboer som blei kjæmpegla da æ fortalte at æ va gravid, å som har vært fantastisk heile veien[:)]. aill skryt te han....
Gratulerer!
Jeg er 35 år så jeg begynnner å bli voksen tror jeg[:D] Har 3 skjønne barn(adoptert) og er første gangen gravid. Kjekt med et slikt forum, så blir jeg nok litt klokere på alt som har med det å være gravid[:)]
Jeg er fra Skien