Kanskje på tide..

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Men i dag har vi skrudd opp sprinkelsengen inne på vårt rom, og vuggen her nede i stuen. 
Fikk ikke redd opp og gjort alt klart, for det var først i dag jeg fant posen med sengetøy på loftet, så det er på vask nå!
Vi mangler madrass i vuggen, den har litt dumme mål så jeg må se hvordan jeg får det til. Ellers i dag har vi gått lang tur med høygravid venninne og mannen og båret opp og ned masse ting på loftet!
Har alle hatt en fin helg?

Kanskje på tide ja:-P Her har spinkelsengen vært oppe en stund, men dyne og sengetøy er ikke funnet frem enda. Har også en tom bag som ligger på soverommet og venter på å bli pakket i :-P

Vi er ganske laidback har jeg forstått, mange jeg kjenner har mye klart mange, mange uker før termin :-p
Har ikke helt sett poenget vi da, og hvertfall ikke å re opp sengen, da blir den jo full av støv før babyen kommer...
Men nå er vi i gang da, hehe. Mye babyklær har blitt vasket også, men mangler mye enda. 
Fant fram hentesettet etter storebror da, så det skal hvertfall være klart og nyvasket i løpet av morgendagen!

Hehe, ja er nok det. Var ganske ivrig på å ha alt klart i lang tid før termin sist, som de du nevner over ;) Denne gangen tar jeg det litt som det kommer, må jo ha litt spenning i den kjedelige hverdagen :-P

Spenning er en ting, men jeg tenker som så at babyen kommer til å få det kjempefint selvom alt ikke er helt klart :-p
Tenk på de som føder ukesvis før termin, er nok ikke alle de som har alt klart =) 
Så lenge babyen har en bilstol å sitte i på vei hjem fra sykshuset og et par klesplagg går det jo i teorien bra :-p
Men det er veldig godt å ha kommet i gang da, er moro og koselig å ordne!

På en måte litt godt å se at også andre er litt seint ute med ting. Her venter vi tredjemann. I morgen blir vi innlagt på sykehuset, og på tirsdag blir det planlagt KS. Da jeg skulle til å pakke kofferten i kveld oppdaget jeg at vi jo nesten ikke har noe klær til babyen, så her blir det nok litt shopping etter at babyen har kommet ;)  

Hehe. Deilig å ha et avslappet forhold til det hele da =) 

Back
Topp