Kanskje noen som vil ta på seg å skrive en ny terminliste?

Heksa Augusta Tiden

Flørter med forumet
Ikke for å være frekk mot Meandmykids  som har laget den første, men siden hun tydeligvis ikke har hatt mulighet til å oppdaterere og forandre listen på så lenge, bør vi kanskje få en ny?  Er jo litt stas for de fleste å havne på en termin liste. Noen som kan og vil?

Eventuelt noen invendinger på mitt dristige påfunn?

Ja, kanskje det hadde vært lurt :) Men jeg tror vi skal spørre henne først om hun tror hun kommer til å få tilgang til nett snart igjen da :)

FrustrertFrøken skrev:
Ja, kanskje det hadde vært lurt :) Men jeg tror vi skal spørre henne først om hun tror hun kommer til å få tilgang til nett snart igjen da :)

Så det er noen som kommer i kontakt med henne?

Heksa Augusta Tiden skrev:

FrustrertFrøken skrev:

Så det er noen som kommer i kontakt med henne?

Jeg tror det.. Hun var pålogget for noen dager siden tror jeg :)

Anita89 skrev:
Det står jo at hun har oppdatert sist 7.7.11

Det er ikke når hun har oppdatert, det er bare sist noen skrev i tråden :) Har jeg funnet ut etter å ha stussa på det selv..

FrustrertFrøken skrev:

Anita89 skrev:
Det står jo at hun har oppdatert sist 7.7.11

Det er ikke når hun har oppdatert, det er bare sist noen skrev i tråden :) Har jeg funnet ut etter å ha stussa på det selv..

okay da så.. Lignende denne tråden har vært før, og da var jeg enig med at andre tok og lagde ny, så har ikke enda skifta mening med det da :) Viktig at en sånn tråd blir stadig oppdatert :)

Enig med "Heksa", jeg synes også tråden bør oppdateres og holdes vedlike! Kan vel ikke forlange at den oppdateres hver eneste dag, men endel ganger i uken burde den oppdateres.

3 dager siden sist oppdatering  faller da i katogorien et par ganger i uka! sist lagdes det en klagetråd samme dagen den ble oppdatert

jeg vill heller klage på dem som skriver ny termin ** februar uten å tilføye den gamle kjipt  sitte å lese gjenom hele lista vær gang :(
men med tanke på at det er mitt på sommeren syntest jeg faktisk at vær 3 dag er greit  oppdatere listen på!

me&mykids skrev:
3 dager siden sist oppdatering  faller da i katogorien et par ganger i uka! sist lagdes det en klagetråd samme dagen den ble oppdatert

jeg vill heller klage på dem som skriver ny termin ** februar uten å tilføye den gamle kjipt  sitte å lese gjenom hele lista vær gang :(
men med tanke på at det er mitt på sommeren syntest jeg faktisk at vær 3 dag er greit  oppdatere listen på!

Joda, hver 3 dag er mer enn tilstrekkelig syntes jeg :-) Du gjør en god jobb!

me&mykids skrev:

Jaja da må jeg virkelig beklage at jeg lagde en tråd om en eventuell ny terminliste. Jeg har tidligere lagt merke til at det har gått lang tid før den ble oppdatert og siden jeg er en av de teite som har forandret datoen på terminen uten og oppgi den første var det en av tingene jeg så etter da jeg trodde den enda ikke var oppdatert. (skjønner dog ikke at det er noe problem og kikke over en egenlaget liste og finne den, men det er kanskje hormonene?) At du oppdaterer den hver 3 dag er da akseptabelt, men slik den var uforandret over lang tid er jo kjedelig for de som gjerne vil på...

Kan vi ikke bare vente til alle har passert uke 12 og lage en ny liste da.. :) ? Mange som står på denna lista har mistet og er ikke her lenger..

Frk.MammaMor skrev:
Kan vi ikke bare vente til alle har passert uke 12 og lage en ny liste da.. :) ? Mange som står på denna lista har mistet og er ikke her lenger..

Smart :-)

Frk.MammaMor skrev:

Enig

Frk.MammaMor skrev:

DET var en god idè! 

Minni skrev:

Frk.MammaMor skrev:

DET var en god idè! 

Luurt :)

Back
Topp