Kanskje noe på gang nå...?

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hadde litt kraftigere tak i går, men som dabbet av utover kvelden.
I dag våknet jeg til blod på papiret etter dobesøk. Har hatt tydelig tegningsblødninger hver gang jeg har vært på do i dag.
Jeg har bare litt murring i magen og veldig sporadiske tak som ikke er regelmessige, eller veldig vonde, men tegningsblødning må vel være et tegn på at noe skjer??? 3 dager på overtid, så veldig klar for å bli ferdig nå!
Er det noen som har hatt tegningsblødninger (slim med streker av blod) så nærme termin, og likevel måttet vente i mange dager på at det skal skje noe mer?

Krysser fingre for deg og håper noe er på gang :)
Sender masse fødestøv :)

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Jeg fødte på den samme dagen som jeg fikk tegningsblødning! :)
Det høres jo ut som om det skjer ting nå! Ønsker deg lykke til! :)

Høres ut som det e noe på gang her ja:) spennende! Lykke til:)

-Gutt 27.01.2010 <3 -Termin 17.07.2013 <3

Lykke til:)

------------------------
Termin 21.07.2013
Therese 05.04.2009

Lykke til :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Lykke til, håper det er noe som skjer nå :)

Lykke til, håper på det går riktig veien!

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Så spennende! Jeg syns det høres ut som om noe er på gang, lykke til :)

Ikke skjedd så mye mer ennå, men så har vi vært på besøk noen timer, så jeg har sittet stille og knepet igjen :D Nå er vi hjemme, så nå blir det trasking frem og tilbake på stuegulvet, trappegåing og husarbeid for å prøve å fremprovosere noe. Magen knyter seg så fort jeg beveger meg i hvertfall. Håper veldig på at det skjer noe utover kvelden.

Masse lykke til. :)
Blir spennende å se om noe har skjedd i løpet av natta da ;)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Ikke skjedd så mye mer ennå, men så har vi vært på besøk noen timer, så jeg har sittet stille og knepet igjen :D Nå er vi hjemme, så nå blir det trasking frem og tilbake på stuegulvet, trappegåing og husarbeid for å prøve å fremprovosere noe. Magen knyter seg så fort jeg beveger meg i hvertfall. Håper veldig på at det skjer noe utover kvelden.
Jeg fikk tegningablødning 45 min før babyen kom denne gangen og innenfor 6 timer med de andre. Det er et tegn på at ting er i gang. Kanskje du heller bør legge deg ned på å ladet batteriene til ting tar seg opp?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Legg den ned og prøv å slappe av kanskje, kreftene vil du trenge når ting begynner og det høres jo ut som at det er noe på gang. :)
Du har vært flink til å ruge, nå er du snart ferdig. :)

Hvordan går det?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Ting tok seg fort opp utover kvelden, og kl. 05.40 var jeg endelig blitt 3 barns mamma :-) Lille Hermine er helt perfekt og vel verdt ventetiden :-) Hun er 47 cm lang og veier 3900g. Alt er bra med oss begge. Kommer tilbake med fødselshistorie og bilde senere :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ting tok seg fort opp utover kvelden, og kl. 05.40 var jeg endelig blitt 3 barns mamma :-) Lille Hermine er helt perfekt og vel verdt ventetiden :-) Hun er 47 cm lang og veier 3900g. Alt er bra med oss begge. Kommer tilbake med fødselshistorie og bilde senere :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
❤Gratulerer så mye ❤

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Back
Topp