Kanskje min tur?

Gullis!

Elsker forumet
Er jo lov å håpe. En uke på overtid i dag☺️ 3 timer med rier i natt før alt dabbet av. Skikkelig sur da jeg sto opp i morges. Så plutselig gikk slimproppen. Vet den kan gå lenge før, men med begge mine har den gått timer før fødsel. Nå har jeg skikkelig ubehagelige murringer og tak. Håper det tar seg opp og at jeg slipper igangsetting til uken!

Spennende. Masse lykke til.

Er jo lov å håpe. En uke på overtid i dag☺️ 3 timer med rier i natt før alt dabbet av. Skikkelig sur da jeg sto opp i morges. Så plutselig gikk slimproppen. Vet den kan gå lenge før, men med begge mine har den gått timer før fødsel. Nå har jeg skikkelig ubehagelige murringer og tak. Håper det tar seg opp og at jeg slipper igangsetting til uken!

Ønsker deg lykke til :p

Her har jeg av, og på med skikkelig kraftige kynnere med jevne tak med times intervaller om gangen. Og sånt har jeg hatt det siden i går. Men de tar seg ikke opp mere i styrke nå. Håpet var at en runde i høyet skulle få det mere i gang i går, og dytte det over til skikkelige rier. Men niks :o Murrer godt i ryggen, og strammer sinnsykt i magen. Men ser ikke noe tegn til mere modning når jeg tørker meg.
Får forføre mannen etter lille er lagt i kveld igjen, og teste ut en annen stilling :p
Så kan irritere mormunnen bedre :laughing021

Krysser for deg ❤️

Tusen takk alle dere!!! Venter fremdeles på skikkelige rier igjen, masse nedpress/stikking, murring og en rar følelse. I tillegg til mengder med slim. Så smører meg med tålmodighet, så får vi se☺️Er så likt som følelsen med de to andre, og da ble de født samme dag. Men, tredjemann er en luring☺️

:wav
Tusen takk alle dere!!! Venter fremdeles på skikkelige rier igjen, masse nedpress/stikking, murring og en rar følelse. I tillegg til mengder med slim. Så smører meg med tålmodighet, så får vi se☺️Er så likt som følelsen med de to andre, og da ble de født samme dag. Men, tredjemann er en luring☺️
Min 3 var en luring via jeg måtte bli satt i gang, og gikk 15 dager over termin.
MEN du har jo alt tegn på at ting er på gang :happy093.Så det høres jo veldig lovende ut :hello2:thumleft:thumright
:wav

Hersens smårier:banghead: merker de ikke er kraftige nok til å dra inn på sykehuset, men herlighet man blir jo helt utslitt:dead:

Hersens smårier:banghead: merker de ikke er kraftige nok til å dra inn på sykehuset, men herlighet man blir jo helt utslitt:dead:

Uff ja :facepalm:

Jeg kokte sånn også i tillegg skikkelig hetebølge når jeg holdt på i et.
Gikk å la meg helt kaputt kl:22 etter å ha holdt på hele dagen. Og dagen før :hungover: Begynte på an når jeg våknet i dag etter en tissepause med mere slim på papiret. Men etter en god å deilig dusj stoppet det. Bortsett en sterk stram sammentrekning mens jeg skrev dette :D Åååå kom igjen bring IT for pokker !!!!!

Back
Topp