Kanskje min tur snart?

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Jeg har lenge ønsket barn, og etter en SA (ikke planlagt svangerskap) for snart 2 år siden har ønsket bare vært sterkere.

For en stund tilbake skrev jeg her om frustrasjon angående PCOS, samboer som ikke var klar og et sterkt barneønske. Livet virket veldig mørkt, og jeg så få eller ingen "lys i tunnelen".

Nå har mannen derimot ombestemt seg. Han ønsker barn, og vil gjerne begynne prøvingen om ikke lenge. Fineste pre-bursdagsgaven jeg kunne ha fått! Jeg har dog sagt (med hensyn til at han tidligere var "klar", men ombestemte seg) at vi skal se det litt an de kommende månedene, før vi tar en endelig avgjørelse :)

Likevel velger jeg å luske meg inn her til dere, og roper lavt at ENDELIG er også jeg prøver og forhåpentligvis gravid om ikke alt for lenge :D

*lykkerus*

Hvis han sier han er klar må du jo ikke undergrave hans initiativ og så stille deg avventende. Synes du skal ta han på ordet og begynne prøvingen nå. Han har jo sagt ja. Nå er det jo du som holder igjen ;)

Hvis han sier han er klar må du jo ikke undergrave hans initiativ og så stille deg avventende. Synes du skal ta han på ordet og begynne prøvingen nå. Han har jo sagt ja. Nå er det jo du som holder igjen ;)

Det er sant, men han har ombestemt seg tidligere så vil heller avvente litt for å se om han fortsatt er klar eller ei :)

Lykke til :D

Back
Topp