Kanskje mai2017 blir min mnd

*minime*

Glad i forumet
Hei jenter!

Er det plass til flere??? ☺️ Det er egentlig langt fra sikkert om eg skal være her med dere ☺️ Tenkte å få testet i løpet av helgen, da jeg er en god uke på overtid!

Når testet dere i forhold til forventet mens?

Ta en test da :)

Jeg testet positiv 5 dager før IKM, altså 9DPO.

Krysser fingrene ❤️ jeg testet positivt ved første test 8dpo, men bare 2-3 dager før forventet mens da jeg har kort lutealfase!

Testet positivt 11dpo :) om du er 1uke over ikm så kan du jo bare ta en test :)

Så spennende:) Krysser fingre! Jeg testet positivt allerede 8dpo, men har kun 10 dagers lutealfase så dvs at jeg testet positivt 2 dager før forventet menstruasjon:)

Hei jenter!

Er det plass til flere??? ☺️ Det er egentlig langt fra sikkert om eg skal være her med dere ☺️ Tenkte å få testet i løpet av helgen, da jeg er en god uke på overtid!

Når testet dere i forhold til forventet mens?
Jeg testet ultrasvak positivt 3 dager før ikm.

Testet svakt positivt 6 dpo, jeg anbefaler ikke så tidlig testing, blir mye mer nervøs av å vite at man er gravid lenge før IKM.

Testet svakt positivt 6 dpo, jeg anbefaler ikke så tidlig testing, blir mye mer nervøs av å vite at man er gravid lenge før IKM.
Signerer denne :D Men litt gøy allikevel ;)

Jeg sluttet med prevansjon i august... Så er jo mulig TR bare er forsinka pga av det! Blir spennende å se ☺️

Jeg sluttet med prevansjon i august... Så er jo mulig TR bare er forsinka pga av det! Blir spennende å se ☺️
Min første syklus etter pilleslutt var 37 dager, men det skader jo ikke å teste ;)

Jeg testa 6 dager over IKM, og testen ble positiv innen 20 sekunder. Turte ikke å teste tidligere, var lei av negative tester. :p

Back
Topp