kanskje lurt

maja88

Gift med forumet
Og få ringt til lege og få time snart. Er jo 9 uker på vei alt. Jøss, tiden går jo fort.:)

Så heldig du er som føler det sånn :) Her føler jeg tiden går evig seint, teller dag for dag :P
Gøy å være ni fullgåtte uker da :)

Her er jeg 9+2 og har ikke summet meg til å fått bestilt time enda...

Jaa :) høres kosli ut! Jeg ringte faktisk til legesenteret her om dagen for å bestille time til fastlegen ang. Graviditet... Men jeg vil ikke si det var så motiverende... Hmm vi pleier jo ikke å ta inn noen gravide før i uke 12.. Men vis du avsolutt vil så kan vi sette deg opp før da ;) jehuu... Fikk time 10.okt ;)

E vel pga at Minien gjør sånn at dagan går fort egentlig :) huske me han, så gikk jo alt i sirup :P Ja, nei eg stresse ikje me den timen hos legen, men e greit å få det gjort og overstått :) brake the ice :P

Har heller ikke bestilt time enda, må gjøre det imorgen. Er 9 uker idag :) Trodde det bare var jeg som var treg! ;)

Godt å se at andre e træg og ;) har enda ikje pussa meg t å gjøre det, så får gjøre det i mårra tenke eg :) tamtitam, eg tar det egentlig heilt chill skjønne eg jo :P

Her i Oslo er det ikke smart og drøye, i hvertfall hvis man vil ha fødeplass på riksen eller Ullevål.det er også eneste grunnen til å ta kontakt, ikke for å få utført første svangerskpskontroll. Jeg fikk legen min til å søke om fødeplass i uke 4+3 :-P

Jeg var på min første time i dag =) 9 uker i dag. Men er litt forskjellig fra lege til lege tror jeg. Min ville ha første time en gang mellom uke 8 og 12. Noen må vente til uke 12...

Heldivis så slæpp eg å søke så tili. Me forige søkte eg faktisk bære 1 mnd før termin :P Både eg å JM hadde glømt dæ heilt av :P

Back
Topp