Kanskje litt vell personlig her men

Mamma*til*4

Flørter med forumet
:smiley-ashamed008 Men vet ikke hvem jeg skal spør, men sliter med mye utflod. Andre som har det problemet? Og evt noe å gjør med det??

VEldig normalt med mye utflod. Her var MASSE i begynnelsen. Roet seg litt nå i uke 18 ... Men vet at det er vanlig i tredje trimester igjen. Vet ikke om det er så mye å gjøre med dessverre.

Vet akkurat hvordan du har det jeg bruker innlegg til tider. Føles ut som mensen og flere ganger har jeg måtte gå på do for å se om det er blod som kommer. Tror ikke det er så mye å gjøre dessverre. Er vel enda flere av disse "godene" som graviditeten fører med seg :)

Vet akkurat hvordan du har det jeg bruker innlegg til tider. Føles ut som mensen og flere ganger har jeg måtte gå på do for å se om det er blod som kommer. Tror ikke det er så mye å gjøre dessverre. Er vel enda flere av disse "godene" som graviditeten fører med seg :)

Thi hi en av "godene" *smiler*

Tror det er ganske normalt, jeg har også veldig mye :-/ husker sist, da trodde jeg hele tiden at jeg hadde SA fordi jeg følte det rant, spesielt i starten.. Så var mange turer på do bare for å sjekke :-)

ingenting e for personlig her inne virke som:) har sett mangen sprøe spørsmål:) utflod slite eg og med så her går d mye i truseinnlegg el så blir d mye truse vask:)

Samme problem her :p noen ganger renner det skikkelig, akkurat som starten på en ny mensperiode...usj!

Misforstå meg rett nå men blir veldig letta nå når jeg hører at mange sliter med dette. Er redd at jeg lekker fostervann, ( har en nær venninne som begynte å lekke fostervann i uke 20 og mistet barnet, er veldig var på sånne ting)

Uff det hørtes ikke noe kjekt ut! Kan jeg få spørre om dette har noe å si for fødsel og graviditet. Merker du noe til det??

Jeg hadde den med forrigemann også, men den var aldri i nærheten så stor som den har vært nå. Legen håpet jo sist at fødsel skulle tømme/fjerne den for alltid, men det skjedde ikke :-P
Nå er den på størrelse med en stor plomme og er veldig ubehagelig å sitte nede eller på huk :-(

Jeg hadde den med forrigemann også, men den var aldri i nærheten så stor som den har vært nå. Legen håpet jo sist at fødsel skulle tømme/fjerne den for alltid, men det skjedde ikke :p
Nå er den på størrelse med en stor plomme og er veldig ubehagelig å sitte nede eller på huk :-(

Høres ikke noe kjekt ut. Håper det ordner seg for deg. Kanskje det blir som legen vil denne gang da?? Bare håper det ikke gjør vondt!!

Høres ikke noe kjekt ut. Håper det ordner seg for deg. Kanskje det blir som legen vil denne gang da?? Bare håper det ikke gjør vondt!!

Legen på gyn mener operasjon er siste utvei, men det skjer jo ikke før etter fødselen. Har til nå tømt den selv med den største kanylen som er.

Plages også med mye utflod, har aldri før brukt innlegg, men nu må jeg! :/ Usj, det er fælt!

Back
Topp