Mamma*til*4
Flørter med forumet
Men vet ikke hvem jeg skal spør, men sliter med mye utflod. Andre som har det problemet? Og evt noe å gjør med det??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet akkurat hvordan du har det jeg bruker innlegg til tider. Føles ut som mensen og flere ganger har jeg måtte gå på do for å se om det er blod som kommer. Tror ikke det er så mye å gjøre dessverre. Er vel enda flere av disse "godene" som graviditeten fører med seg
Samme herJaa på generelt grunnlag, altså når jeg ikke er gravid også
Ja! Men det kommer ikke ut på grunn av en stooor cyste jeg har inni :-(
Uff det hørtes ikke noe kjekt ut! Kan jeg få spørre om dette har noe å si for fødsel og graviditet. Merker du noe til det??
Jeg hadde den med forrigemann også, men den var aldri i nærheten så stor som den har vært nå. Legen håpet jo sist at fødsel skulle tømme/fjerne den for alltid, men det skjedde ikke
Nå er den på størrelse med en stor plomme og er veldig ubehagelig å sitte nede eller på huk :-(
Høres ikke noe kjekt ut. Håper det ordner seg for deg. Kanskje det blir som legen vil denne gang da?? Bare håper det ikke gjør vondt!!