Kanskje litt tidlig?

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Noen som har kjent noe enda? Kanskje litt tidlig men.. :P

Jeg syns jeg kjente sånn "fiskesprell" for noen uker siden.. Men tror kanskje det bare var innbilning, for det var innamri tidlig :P hehe..

Nei :( gleder med til første spark ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg kjente noe som minna om en blanding av leamus og ørsmå bobler helt nederst ved skambenet for et par dager siden <3

Jeg kjente noe natt til søndag. Jeg er meget bevisst alt som skjer i kroppen, og når jeg kjente en uvanlig følelse et annet sted enn vanlig, så ble jeg spent og glad ;)
Men de siste dagene har jeg kjent ting oftere og mer :) et press nede ved skambenet.
Er 15 uker, så det er ikke usannsynlig.

Jeg kjente noe nå i kveld igjen, minte litt om en fjær som kilte på innsiden nede ved skambenet :D

neii ikke enda..er bare 11 uker da men vet flere her inne har kjent tidlig :o heldiiig :D

Så artig! Glädjer mig till förste sprell:-)

jeg tror jeg har kjent noe, men vet ikke hva jeg skal tro??Hører jo att alle sier det er for tidlig og kjenne noe..
Er 14+1

I forrige svangerskap kjente jeg liv fra uke 13+4, det var mitt første svangerskap. Nå har jeg kjent liv i flere uker allerede. Og er nå 14+4. Så joda det går, selv om mange påstår at det ikke går. Spurte jordmor om det kunne gå ann å kjenne noe så tidlig, og hun svarte bare at det er helt individuelt. Ingen kan si at man ikke kjenner. Men man må være obs på at det kan være tarmen som lurer oss.

Back
Topp