Kanskje litt tidlig men..

JPSK

Elsker forumet
Jeg ville så gjerne få presentere meg. :) Eg e en jente fra Bergen, gift og me en gutt på 4 fra før.

Har lusket litt på dokkar en liten stund, og skal te legen om noen timer for å få bekreftet om hcg´et mitt e stigende eller ikkje..

Har MA og SA-historikk, siste MA va i oktober, då va eg 13 uker på vei, fosteret hadde dødd i uke 10. I følge siste mens så har eg termin 29 desember, men eg tør ikkje helt å glede meg endå.

Likevel, ville så gjerne hilse på, uansett kordan mitt utfall blir. Dokkar virker som en fin gjeng! Håper eg får følge me dokkar videre! :) Ha en flott tirsdag, for min del e nervene i helspenn..

Lykke til hos legen :)

Gratulerer og lykke til hos legen :)

Gratulerer med spire i magen, velkommen til oss og masse lykke til hos legen :)

gratulerwr og lykke lykke til!!

Gratulerer og lykke til :) Jeg krysser fingrene for at det går bra!

Takk for det jenter. Prøveresultatene va ikkje komt pga datafeil med Haukeland. Så får bare krysse fingrene. I følge ClearBlue sin test så e eg 3-4 uker (står 1-2) og eg e 4+4 i forhold til mens. Åååh, eg håper denne er sterk nok og vil klare seg. :))

Lykke til, håper det går bra denne gangen:)

Gratulerer så masse!! :-) Krysser fingrene for at alt går bra!!

X fingrene for deg:-)

Takk jenter. :) Mandag va hcg på 49.. Det tilsvarte 3-4 uker. Ska ta ny blodprøve igjen på mandag, så må bare smøre meg me tålmodighet...

Back
Topp