Kanskje litt tidlig, men..

semine

Betatt av forumet
Har dere tenkt på hvilken vogn og bilstol dere skal ha? [:)]

Dette er  jo barn nummer to, så babystolen blir vel den samme, maxi cosi med isofixbase.
Vi har vogn fra førstemann også, en utgått modell av en emmaljunga sportsvogn, nå erstattet med nitro, men på vår er i tillegg håndtaket vendbart. Til den har vi også citybag, altså fjerner vi sportsvogndelen og setter på bag til babyen.

Tenker å bruke den vogna også, men da må vel storebror ha ei sportsvogn, for han er jo bare 2,5 når babyen kommer...

BeSafe med isofix eller MaxiCosi med isofix

Blir en emmaljunga, men om det blir city cross, nitro city, edge duo eller duo combi vet eg ikkje enda :-)

Lurer litt på om vi skal kjøpe Akta Graco DuoLogic II med en gang, eller babystol... [8|]
Har jo noen måneder på å bestemme oss, da [:)]

Blir å ha to vogner...
En i bilen, Firstwheels City Elite.. <3 Til byturer og slikt
Og en hjemme til sovevogn. Blir sikkert en brukt [:)]

Ikke helt bestemt hvordan, men det blir nok en emmaljunga vogn. Helt sikkert [:)]

Nå blir dette nummer 2 hos oss, så vi har en god del utstyr.
Vogna blir Emmaljunga City Cross. City Bagen er ubrukt, så den blir i hvert fall spjut ny til mini.
Har også en trille, men den blir vel mest brukt til eldstemann den første tiden.

Bilsete blir Acta Graco, med mindre vi finner ut at vi vil bytte det ut.

har o begynt å sjå litt på detta!søsterå mi har nettopp kjøpt seg ei kombi emmaljunga!men eg syns den e så veldigt høge (sjøl om d e ein fordel når me e høge sjøl)men eg syns liksom u e så diger å virka veldigt tunge!

så eg kikke litt på simo kombi eller då emmaljunga kombi.någen så vett forskjell på dessa eller kan anbefala eine eller andre?trur simo vognå e litt lettare enn emmaljunga,men visst emmaljunga har bedre fordeler så bør eg vel velga den..hmm...vanskeligt å veta.heligvis goe tid å velga på[:D]gå på butikkar å prøva di litt trur eg[:D]

Skal definitivt ha emmaljunga [:D][:D][:D][:D] og jeg skal reise til Danmark og kjøpe den, selges ikke i Norge[:-] Det er en stor og god sovevogn, for jeg elsker lange trilleturer uansett vær [;)] og er de litt tunge, så blir man jo bare spreke og raskere tilbake i form [;)] Bilstol tror jeg maxi Cosi, men vet ikke enda, ender vel opp med en av de som er best i test[:)]

Cecilie 23: Tenkte bare jeg skulle si at Simo vognene er tyngre enn Emmaljunga sine [;)]

Skal kjøpe acta graco logico s, og så har jeg lyst på emmaljunga city cross! Men får se hva økonomien sier til det[:)]  Lånte det meste med snuppa, så har lyst på nytt utstyr nå!

Vi skal ha ny vogn denne gangen.. Vet ikke helt hvilken, men har Emmaljunga og kjempe fornøyd men den begynner å bli litt slitt nå, men godt mulig det blir en nyere modell av Emmaljunga.. Burde kanskje hatt en søskenvogn i grunn siden yngste bare er 18 mnd når det kommer ny baby.. Bilstolen har vi desverre lovd å selge te søstra mi, Acta Graco sete, kommer nok te å bli det samme igjen tror jeg.. Men tenker ikke så mye på det enda før de magiske 12 ukene er over minst..

ORIGINAL: mollimi

Cecilie 23: Tenkte bare jeg skulle si at Simo vognene er tyngre enn Emmaljunga sine [;)]

hmm..når jeg googla dette fant jeg ut at emmaljunga var tyngst.så skjekka jeg opp begge hjemmesidene til vognene å da sto det likt vekt på di to,hehe..ikke til å bli klok på men uansett så er di få kiloene som eventuellt skiller ingen big deal for min vår del.lest litt forskjellig nå men tror jeg ender opp med emmaljunga alikevell.søsteren har nettopp tatt sin i bruk så skal snakke mer me henne om denne når hun er blitt mer vant til den[:D]såg det sto at du kan ha emmaljunga bilstol på den vognanoen som vet om det kun er det merke som passer til emmaljunga vognen?

Ikke tenkt alt for mye på dette ennå..... men hvertfall nytt bilsete, å blir å lese tester å sånn, så muligens maxicosi....... ikke bestemt no med vogn ennå, lånte søstra mi sin simo sist, den er fortsatt tilgjengelig, men må si d frister med ny! Kjekke litt priser å sånn i Sverige...

Du ser bilder av diverse utstyr inne på bildetråden min, men vi skal ha:

Simo Kombivogn - Farge: Svart
Maxi Cosi Cabriofix - Farge: Black Reflection
med base

Har hatt god tid til å fundere! Hehe....

Har izi sleep nå, er det maxi cosi? Vi kommer hvertfall til å beholde det setet. Det er sort/rosa, så vi får håpe på en jente til [;)]
Har Emmaljunga Mondial Duo vogna. Sort med chrome understellet og svarte/hvite hjul. Lurer på om jeg skal beholde den vogna, så kjøper jeg Phil & Teds søskenvogn ved siden av.. Syntes det blir litt dumt å bruke P & T sin som dypvogn, så bruker den kun når jeg skal gå til bhg med begge to og til Leah Emilie alene.

Har city cross med citybag fra før og kommer til å bruke den til nestemann. Kjemefornøyd med den vogna[:)] Må evt kjøpe en annen sportsvogn til storesøster. Har Acta Graco bilstol.

Vi ender nok opp med en Simo vil jeg tro.
Vi kan egentlig ikke så mye om vogner, men vi vet at vi ikke skal ha vogn med tre hjul og den skal være så sikker som overhodet mulig. Også vil vi gjerne ha en vogn som vi kan ha til flere anledninger. type kombi/duo..

ORIGINAL: Karianne02

BeSafe med isofix eller MaxiCosi med isofix

Blir en emmaljunga, men om det blir city cross, nitro city, edge duo eller duo combi vet eg ikkje enda :-)

Faktisk akkurat det samme her [:D]

Her er det arv etter førstemann. [;)]
MaxiCosi bilsete, simo kombivogn, og macLarren trille når den blir større.

Har vogn fra sist,men blir nokk til vi kjøper ny [8D][:D] Har ikkje helt bestemt meg for Emmaljunga,Bugaboo el Brio Go [8D]

Back
Topp