Kanskje litt tidlig, meeen...

lykkefrøbel

Andre møte med forumet
Barnashus hadde supersalg, så vi har allerede kjøpt vogn vi :P hihi.
Noen andre som er så tidlig ute? Førstegangs her, så vi har ingenting av utstyr fra før av, men følte liksom ikke vi kunne la supertilbudet løpe fra oss, sparte over 3tusen på splitterny TFK jogger twist <3

Hvilken vogn skal dere ha?

Vi kjøpte vogn da jeg allerede var 13 eller 14 uker=p Førstegangsfødende og,så suger til meg supertilbud=D Vi kjøpte Brio Happy på Barnas Hus=) Men var ikke salg da,men kjøpte bilsete, Britax til 2999kr. Sparte 500kr,samt voksi pose i god kvalitet til 1499,egentlig 2000kr=)

Vi bestilte vognen etter uke 14:) Og har kjøpt en god del ting allerede:)
Merker det litt når det er første gangen og alt skal handles inn. Det er jo dyrt, så da er det greit å spare inn på det man får til å spare inn på.

Hehe, så bra det ikke er bare oss da ;) Er jo ikke så lenge igjen nå, men føles likevel som en evighet til. Vi tenkte først på happy duo vogna, men ombestemte oss og falt for TFK til slutt :) enklere med den i litt ulendt terreng tror jeg :)

Har dere alt annet utstyr på plass også eller? 

Min søster har tfk, og den er kjempe bra:) Så dere har gjordt et kjempe bra kjøp.
Her har vi handlet:
-vogn
-vugge
-seng
-stellekommode
-badebalje
-bilstol
-sengklær til vogndyne
- koseklut med navn på
-lekematte
-babycall
-vippestol
- noen klær og diverse tøyartikler :)

Vi har ikke kjøpt så mye enda siden jordmora var litt usikker på kjønnet. Så vi venter til 3D ul med å 100% konkludere med at det er en Jenny der inne=) Inntil vider har vi kjøpt:

Vogn
Bilsete
Klær
Kommode
Arvet en trille vugge med himmel og blonder.

Har lagt vekk 7000kr nå som skal gå til annet utstyr så haster ikke sånn sett med å få kjøpt inn=) Vi bestemte å bruke 50/50 av bryllupspengene på oss og på den kommende babyen=)

Grattis med vogn:D 
Vi skal vente med å bestille vogn til januar:) Vi får ny vogn av mormor og morfaren til mini:) Men har gått og sett lit. Så vi vet hvilken vi vil ha:) Her blir det Emmaljunga Edge Duo:)

Deilig å få ting klart da :-)

Vi har bestilt vogn for noen uker sida, må fordele utgiftene litt utover ;-)

Har også kjøpt vogn allerede:) En TFK Twinner Twist Duo. Bestilte den fra Tyskland og sparte 6000 kr inkludert frakt og norsk moms. Anbefales!

Digg å få fordelt utgiftene litt, da. Har veeeldig lyst til å kjøpe alt NÅ, jeg! Men vi skal flytte i november, så det blir om å gjøre å vente til etter at vi har flytta, så vi får minst mulig å flytte fra leilighet til leilighet.

PTIngvild: hvilken side bestilte dere vogn fra? Tenker å gjøre det samme. Lure dyre Norge litt ;)

Vi kjøpte barnevogn på torsdag på tilbud på babyshop (Brio happy)

Vi har sett på vogn bare. Den kjøper farmora. Ellers har vi ikke hadlet noe. Men skal få bestilt vogna nå ettersom det er 4-6 uker leveringstid. Skal ha en emaljunga vi også :-)

Back
Topp