Kanskje kommer..

fruluna

Forumet er livet
..kongen??

Nei håper selvangivelsen kommer i posten i dag jeg.. Vente vente..

Håper på massevis av penger!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D]

Ja, hvor blir det av den egentlig?? [&:] Skal den ikke leveres inn 1.april? Det er jo ikke 1 uke til en gang det....... [8|] 

Men uansett... Jeg er redd jeg får smell......

Noen andre som har fått smell før?

Jeg husker i

1999 da fikk jeg igjen 18.000kr

2000 fikk jeg igjen 11.000kr

2001 fikk jeg igjen 7000kr

2002 fikk jeg igjen 3000kr

2003 fikk jeg smell på 15.000kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:@] 

Da holdt jeg på å klikke!!!!!!!!!!!!!

I fjor fikk jeg tilbake 8000kr, så jeg HÅPER jeg er like heldig i år...... [:)]

Nææh, kan vel ikke leveres tilbake innen 1 april vel... [&:] Da burde den vært her for lenge siden!![>:]

Oj det var litt av en smell ja!! 15.000. Gud så sure penger [:'(]

Blir spennende å se hvordan det blir nå siden jeg har hatt permisjon, og ikke fått 100% lønn...

hehe, venter på min jeg også....... synes den kommer så sent hvert eneste år - ja også stresser jeg sinnsykt i siste tiden for å levere den da... skulle vært fritak for å levere den når det ikke er endringer i situasjonen. [8D]

har jaggu ventet på den en stund nå, hleder meg til den kommer.......eller[&:]

Det har jeg ikke tenkt over enda en gang jeg...Men, blir jo spennende å se om den kommer snart. Har fått tilbake hvert år, så håper veldig på det i år å. De pengene hadde kommet veldig godt med.

dæven den hadde jeg ikke tengt på en gang. søren å så spennende. i fjor fikk jeg baksmell så får håpe jeg slipper det i år da. fikk litt panikk da dere sa at den skulle leveres 1 april da. hihi men da har vi jo enda ei stund på oss.tenk at vi er kommet så langt på året syns det nettop var november jeg.

Back
Topp