Tuuusen takk for gratulasjoner

Jeg er fortsatt i sjokk. Etter så lang tid så skjer det bare plutselig... Jeg ler og griner om hverandre
Jeg fortalte det til samboer i går ved å egentlig bare vise han testene. Han er en rolig fyr, så det ble ingen stor reaksjon, men jeg så hvor glad han ble. Han sa han trodde han skulle få en større reaksjon, men i og med at vi har prøvd så lenge, så er det jo noe han har forventet, så da blir man som regel ikke så sjokkert

Jeg måtte også forklare hvordan graviditetstestene fungerte. Han mente han stolte mest på ClearBlue-testen, fordi den hadde en tykk strek. De andre var så tynne

Jeg måtte forklare flere ganger at så lenge det er en strek, så er jeg gravid. Måtte grave frem testene fra tidligere i syklusen for å vise hvordan ingen strek så ut
Vi fikk besøk av broren min, svigerinna mi og tantebarna til middag i går. Vi skulle ha taco, og så kom jeg på at jeg kjøpte denne t-skjorta for lenge lenge siden

Måtte bare ta den på! Vi måtte uansett fortelle det til dem allerede nå fordi vi skal på tur med dem i helgen, og jeg og broren min pleier alltid å dele vinflasker

Så de må få vite det allerede nå.
Det som er ekstra koselig, er at svigerinna mi også er gravid. Ca. 1 og en halv måned foran oss. Så hvis alt går bra nå, så blir det utrolig koselig med søskenbarn i samme alder.
Den andre broren og svigerinna mi skal også med på turen, så vi må fortelle dem også. Så vil jeg fortelle foreldrene mine det om ikke så altfor lenge, også tror jeg vi skal vente til bursdagen til svigermor for å kunne gi henne det i gave på noe vis
Men jeg prøver å ikke legge for mange planer helt ennå. Det er jo fortsatt sjuuuukt tidlig. Terminkalkulator på Babyverden sier jeg er 3+5 i dag, mens Flo og Premom mener jeg er 4+3

Litt usikker på hvordan det beregnes når man ikke har syklus på 28 dager.
Ellers så legger jeg ved bilde av testene fra i går og i dag. Make Sure-testen ser ikke så mye mørkere ut, men Easy@Home-testen har jo gått fra å være nesten usynlig til å være klar og tydelig