Kanskje kanskje...

Miahsim

Flørter med forumet
For noen uker siden meldte jeg meg inn her hos Babyverden, siden jeg og gubben var i gang med "babymaking"[:D] Har tidligere surfet inne på debattforumet, men aldri aktivt. Så denne gangen (har to småpøbler allerede) ville jeg hive meg med. Og nå trur jeg faktisk allerede frøet er i boks[:)]

Har liksom følt på kroppen at noe er på gang. Hadde el rundt 18. mai, og merket etter ei stund typiske symtomer a la stikking og ømme pupper. Utålmodige jeg gikk i gang med testing allerede for to dager siden - fire dager før ikm, men den ble seff negativ. I morges fikk jeg for meg at jeg skulle teste på nytt med morgenurin, og der ble det faktisk en svak rosa strek ja...hihihi.

Gratulerer så masse!![:D] velkommen hit

Takk Takk:-)

Er jo muligheter for at jeg har testet for tidlig, men krysser fingrene for at den svake rosa streken faktisk betyr at jeg har en baby i magen. Skal nok kontrollteste om et par dager, så håper at den blir knallrød:-)

ORIGINAL: Miahsim

Takk Takk:-)

Er jo muligheter for at jeg har testet for tidlig, men krysser fingrene for at den svake rosa streken faktisk betyr at jeg har en baby i magen. Skal nok kontrollteste om et par dager, så håper at den blir knallrød:-)

Fikk selv veeeeldig svake tester...Du kan jo se de inne på dagboken min...

Velkommen skal du være!

Gratulerer[:D] Det er så kjekt at vi blir stadig flere her inne[:)]

Gratulerer med graviditeten og velkommen hit[:)]

Dro til apoteket i dag for å kjøpe ny test, men så hadde de jo gått inn på sommerstenging klokka 16.00. Så jeg ble fem minutter for sein[8|]. Får forsøke igjen i morgen.

Kjenner likevel på meg selv at jeg er rimelig sikker på at jeg er gravid. Alt stemmer liksom, og jeg kjenner igjen de samme symptomene som fra de to forrige svangerskapene. Tror kanskje jeg må passe meg for ikke å bli for optimistisk, for det kan jo være at jeg tar feil - og så er jeg jo også blitt eldre[:-]

Men i morgen suses jeg innom apoteket - før klokka fire[;)]

Det vil jeg også...veeeeeeeeldig[:D]

Krysser fingre å tær for deg :D

Back
Topp