Kanskje kanskje ikke

neolita

Blir kjent med forumet
Hei!
Jeg og samboeren min har akkurat bestemt oss for å slutte med p-pilla, etter 3 års samboerskap. [:D] Jeg skal etter planen få mensen om ca en uke, så nå er vi kjempespente på om vi har fått til en fulltreffer allerede på første forsøk [8D] Regner vel egentlig ikke med at det skal komme fram to blå streker allerede nå, men er veldig god til å håpe likevel da!!
Noen som har noen tips angående det å "få litt fortgang" på saker og ting dersom ikke alt skulle klaffe nå? [:)]
 
Jeg slutta med p-pilla julen 2003,og jeg ble ikke gravid før i august 2004...for ett strev....hehe....og nå venter vi bare på at lillegutt skal ankomme om ca 1 uke......

Lykke til...
 
Du må nok ta tiden til hjelp.

Jeg sluttet med p-piller januar 2003 og ble ikke gravid før i februar 2004.
Men selvfølgelig, du kan være utrulig heldig å bli gravid raskt.

Lykke til[:D]
 
Det blir vel å se på babyverden sine sider om når du har eggløsning for så å ha sex hver dag i en uke før eggløsningen og to dager etter...... hehe.
 
hei.

Jeg sluttet med p-pillene i midten av nov 2004. i des ble jeg gravid. [:D]
Så det ken fort gå like kjapt for deg. Får håpe det. [:)]
 
Hei igjen [:)]
Ville bare si tusen takk for hyggelige svar, og si lykke til med kommende, nåværende, og planlagte babyer til dere alle sammen! Huff, synes det hørets fryktelig lenge ut å prøve et helt år før noe skjer, selv om det er å foretrekke framfor at det aldri skjer noe da..[:(] Men jeg er ved strekt mot, og satser på resultater innen juleferien [:D] Har allerede begynt å planlegge navn og greier jeg, veldig moro!!
Hvordan får man forresten opp de fine bannerne/tidslinjene dere har under meldinga?
 
Dersom du går innpå side 2 her på generell diskusjon vil du finne en tråd som hete lilypie.com Trykk innpå der, så skal du få til å lage slike nedtellingsborder.
 
Hei,hei...
Krysser fingre for at det har klaffa for dere![;)]
Her funka det denna gangen på første forsøk(ikke helt planlagt bare)...
Med første så slutta vi på pilla i des 2001,og feb 2002 så var tulla til!
Om det ikke har klaffa nå første gang, så er det bare å ta det rolig og prøve igjen...
Bare prøv å ikke vær for mye fokusert på å få det til,det hjelper![;)]
 
Jeg sluttet med pillen i januar i år, og ble gravid i mars! [;)]
 
Jeg ble gravid tre uker etter jeg sluttet med pillen. Som du ser så er det forskjellig fra person til person hvor lang tid det tar:)
 
Hei hei [:D]
Synes det er så morsomt å lese innleggene deres, spesielt når jeg kommer over "tips" som å få mamma til å si at hun vil bli bestemor [:D][:D] Helt genialt!! Har vel egentlig hørt rundt forbi at man bør prøve å ikke fokusere sånn på det, men akkurat nå klarer jeg ikke la være, er så spent!! Jeg er bare 23 og siden det er første gang vi prøver så er jeg vel ikke så veldig overbevist om at vi har fått det til på første forsøk (spesielt siden jeg tror vi bommet på "den gode perioden"). Men er jo moro å øve seg og da[8D]
Tusen takk for info om de søte linjene! Skal ta meg en tur innom side å teste det ut etterpå tenker jeg [;)]
 
Da vi slutta med pillen for å få førstemann tok det nesten to år - men en del av grunnen var nok at jeg hadde tulla mye, glemt litt her og spist litt dobbelt der. Siden den gang har ungene trillet ut fortere enn svint....
I slutten av januar tok jeg ut hormonspiralen for å sette i gang med nr 4 - det gikk i boks før jeg overhodet nådde å få mensen igjen...

Lykke til!
 
Hei!

Jeg sluttet på p-pillen 30. desember, og fikk bekreftet graviditet i begynnelsen av februar. Så hos meg slo det til med en gang.


Lykke til!
[:)]
 
hei anette... i he to tips te deg... kjøp folat tabeletter på sunnkost butikk...hjelp mot graviditet å ryggmargsbrokk.... åsså, etter dere he hatt samleie.. legg mange puter under rompa å ha beina opp mot veggen...så ikkej sæden renn ut... det funka på meg på første forsøk! skal ha min første, har termin 3 januar[;)]
 
Hei igjen, og takk for koselige svar fra dere alle[:)]
Er ekstra spent nå for mensen bør etter planen melde seg i dag eller hvertfall i løpet av helga..[:D]
Skal prøve ut det der med pute under rompa og beina opp etter veggen..hehe må jo se litt morsomt ut når man ligger der[;)] Har hørt at det skal hjelpe visst han kommer først, og hun rett etter. At sammentrekningene under orgasmen skal hjelpe svømmerne oppover? Noen som vet om dette stemmer?
Dere får ha lykke til med småtrollene alle sammen!
 
hei
jeg har hørt at etter at man har brukt p-piller bør vente ca.3 mnd til man prøver å lage barn. det tar litt tid for kroppen å kvitte seg de støffene. Noen er heldig og blir gravid ganske raskt...
 
Hei igjen!!
Ja, jeg fikk mensen...på fredag den 13 av alle dager[:'(] Men er ved godt mot og prøver igjen [:)] Var jo først forsøket da, så skulle vel vært veeeldig heldig om det skulle vært full klaff allerede nå.
 
Sluttet med p - piller januar 04 og ble gravid nå i mars 05. Det er bare å ta tiden til hjelp... lykke til... Mye nyttig innformasjon på babyverden sine sider.
 
Hei og takk for gode råd og koselige input [:)]
Prøver å ta ting med ro å ikke fokusere så veldig på det hele, så hvem vet kanskje det plutselig dukker opp en liten sak i magen min? Blir koselig [:)]
 
Back
Topp