Kanskje? Kanskje ikke.

Mammatortuga

Forelsket i forumet
Heisann. Beklager. .jeg kan ikke alle disse forkortelsene så det blir uten heheh.

Jeg kan kansskje melde meg inn her. Men tviler forsatt.

Vi har nå prøvd i over 1 år og ikke lykkes enda.
Jeg har veldig uregelmessig mens og dermed umulig å finne eggløsning.
Selv om jeg har kraftige eggløsninger med mye smerter og mye slim som kommer ut.. trenger det ikke å bety at man treffer.

Stort sett der det 32-33-34 dager mellom mens.
Men det siste året har jeg opplevd alt fra 47 d til 28 dager veldig frustrerende.
Og tar derfor sjeldent tester for det blir så dyrt..

Så første dag i sist mens var 22.des
Jeg tror veldig sterkt at jeg hadde eggløsning rundt 7-8-9 januar.

Jeg har nå i 2 uker hat murring. Alvorlig kvalme HELE dagen.
Litt ømme bryst.
UTROLIG gretten. Og noe trøtt .men samtidig plutselig fått en rar energi i kroppen..

Har end ikke tatt noe test.
Men tror kanskje det blir imorgen er nå på dg 36 ...
Måtte bare skrive et innlegg til noen som forstår . Ligger nå i sengen og nærmest brekker meg. Og frykter nesten at jeg må være alvorlig syk om jeg ikke er gravid.

Termik umulig å si da.. men i begynnelsen av okt pm positiv test.
 
Håper det er en spire! :) Sikkert lurt å ta en test, så finner du ut av det :Heartred Har hørt at de selger billige tester på nettet?
 
Hei. Jeg ville tatt en test nå, så du kunne fått svar. Og hadde den blitt negativ, så kunne du prøvd om et par dager. Ikke noe godt å gå å lure så.
Lykke til, håper det er en spire:love017
 
Oi, så spennende! Gleder meg til å høre hvordan det går videre <3
Det virker jo som det kan være noe på gang! :-D
 
Jeg tok test jeg ❤❤❤ litt svak men er det ikke 2 streker der ?
 

Vedlegg

  • 20190128_184503.jpg
    20190128_184503.jpg
    568 KB · Visninger: 47
Så fin test! Ingen tvil det der. Gratulerer :D
 
Gratulerer, og vil tipse om en tur til gynekologen om dere finner ut dere vil ha flere. Ujevn mens kan være tegn på PCOS, og da er det mulig å få medisiner som ikke bare gir eggløsning, men også bygger opp slimhinnene slik at egget fester seg lettere. Jeg ble diagnostisert i høst og fikk klaff på første medisinrunde nå.
 
Det var en fin test :D gratulerer så mye :Heartpink
 
Gratulerer, og vil tipse om en tur til gynekologen om dere finner ut dere vil ha flere. Ujevn mens kan være tegn på PCOS, og da er det mulig å få medisiner som ikke bare gir eggløsning, men også bygger opp slimhinnene slik at egget fester seg lettere. Jeg ble diagnostisert i høst og fikk klaff på første medisinrunde nå.


Åå takk for tips.
Dette er nok sistemann ut for våres del om det går fint selvfølgelig ❤ men dette skal jeg sjekke nærmere ut ❤
 
Gratulerer! :)
 
Gratulerer og velkommen inn! Si ifra om du trenger hjelp til å ordne nick og eller bilde:)
 
Back
Topp