Kanskje jeg skal hit?

mkrago

Elsker forumet
Jeg er så usikker på når jeg har termin men er minst så langt på vei at det blir juli baby.

Jeg har gått på p-piller ganske konstant siste 15 årene. Med unntak av da jeg var gravid sist, han satt på 1 forsøk. Jeg har tidligere hatt en syklus på 36-38 dager på minipiller og det samme nå siste 3 mnd etter at jeg sluttet på pillen.

Jeg var helt sikker på at jeg var gravid forrige mnd men fikk en mikroskopisk blødning (8-10 sep) men bare negative tester så jeg slo meg til ro med at jeg ikke var gravid, testet sikkert 5 ganger. (Hadde sammen følelsen med storebror og det stemte)

Jeg fikk positiv eggløsningstest ca 1 nov, fikk et innfall 10 nov som skrek at jeg måtte teste. Testet på kvelden i ikke spesielt konsentrert urin og fikk helt uforventet 2-3 på cb.

Jeg har fått time hos legen på mandag da jeg pga HELLP syndrom forrige gang ikke får jobbe i sykt stressende miljø denne gangen. Noen andre som har hatt HELLP syndrom? Håper inderlig at jeg slipper det denne gangen, husker ingenting av den første uka med storebror.

I dag har vi ringt og fortalt det til alle fordi det slippes på jobb i morgen og det er et så lite miljø at hele svigerfamilien hadde hørt rykter før uka var over. Hadde ønsket å holde det hemmelig litt til men helsa kommer først.
 
Hei og velkommen!! Har veldig lite kunnskap om det du nevner, aldri hørt om det faktisk!

Jeg fikk også 2-3 uker på clearblue ut på formiddagen 10 dpo, kan ikke stemme her, tror jeg bare hadde god HCG-stigning i starten eller noe :p
 
Hei og velkommen!! Har veldig lite kunnskap om det du nevner, aldri hørt om det faktisk!

Jeg fikk også 2-3 uker på clearblue ut på formiddagen 10 dpo, kan ikke stemme her, tror jeg bare hadde god HCG-stigning i starten eller noe :p

Det er en alvorlig undergruppe av svangerskapsforgiftning. Blodcellene brytes ned og kan være dødlig. Gikk bra, men kombinert med stort blodtap så ble jeg ganske susete i hue til å begynne med.
 
Hørtrs skummelt ut! Håper du får god oppfølging gjennom svangerskapet og gratulerer så mye :)
 
Gratulerer med positiv test :) håper du slipper bedre unna denne gangen :)
 
Gratulerer ☺ Blir spennende I morgen da :)
 
Gratulerer så mye ♡ Håper du slipper unna hellp denne gangen, godt at du får oppfølging :)
 
Back
Topp