Kanskje jeg skal begynne som gateselger?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Klokken til Felix gikk i stykker. Han hadde fått den i gave, og ut fra den enorme mengden andre ting som var i den gaven, så tror jeg det var en veldig billig og ikke så sterk klokke. Jeg skulle kjøpe noe annet på ebay i dag, og "skulle bare" se på klokke der samtidig. Vips har jeg kjøpt 5 kjempebillige Ole Brumm klokker, fikk akkurat stoppet meg selv fra å kjøpe en 10-pack. :P Et eller annet sted på veien tenkte jeg noe sånt som at han sikkert kommer til å ødelegge en haug med klokker uansett, så da kan jeg like gjerne kjøpe på 10-kronersmarked. :P

Det er vel ingen som kan anbefale en barneklokke som tåler litt? Regner med at Ole Brumm x 5 går i stykker på null komma niks, så jeg må sikkert snart ut for å kjøpe noe mer solid.
 
Hm.,, Aner ikke om klokker egentlig. 
Teodor liker godt å bruke den han fikk i en bokklubb, selvom batteriet har gått og klokken alltid er tipåellve!
 
Hehe, går det an å bytte batteri i den hvis dere får lyst? For det jeg ser for meg med Ole Brumm til 10 kr, er at det ikke er mulig å bytte batteri. Slik at dersom noen av klokkene ved et mirakel skulle vare noen måneder før de går i stykker, så er uansett batteriene gått i de andre så han ikke kan bytte klokke heller.
 
Jeg har faktisk ikke sjekket
 
Jeg kan godt sende deg en helt ny Ole Brumm-klokke, så slipper du å finne ut av det. 
 
Haha, Ja kanskje det 
 
Amelia har ikke fått klokke enda, så vet ingenting om barneklokker :) høres lurt ut med billigklokke i denne alderen da, siden de sikkert ikke lever så lenge....
 
Back
Topp