Kanskje jeg også flytter inn her? .)

Tussen80

Elsker forumet
Hei jenter

Har så lyst til å flytte inn her med dere...

Har ikke fått mens og fått to "positive" tester.. Litt usikker for er sånn billigtest men det er jo en strek der.. litt svakere men sterkere i dag enn i går..

Skal kjøpe fler tester i dag også krysser jeg fingra :)

Blir eventuellt termin 29 oktober ca :)

Gratulere og velkommen! =) Det var akkurat slik det var med meg og, litt svakere strek =) På dem jeg brukte stod det at det ikke hadde noe å si hvor sterk/svak streken var, fikk du strek var den positiv ;)
Men kjøpte CB også ;) Krysser fingerene for deg :)

Lykke til med ny testing, drister meg til et lite gratulerer og velkommen hit:)

Frk.Careface skrev:
Lykke til med ny testing, drister meg til et lite gratulerer og velkommen hit:)

Har brukt billigtester jeg også. Di skal være like nøyaktig som en CB.
Så jeg tror du er gravid :-) Så jeg tror eg skal tørre å si; gratulerer!

Så spennende :0) Gratulerer og velkommen

Gratulerer så mye :D

Mine var også svake i starten, endte opp sterkere enn teststreken ;) 

Takk jenter:) Tør ikke juble helt enda men blir det strek i morra så blir jeg såååå glad:) Gleder meg til å bli bedre kjent med dere etterhvert

Cec* skrev:
Har brukt billigtester jeg også. Di skal være like nøyaktig som en CB.
Så jeg tror du er gravid :-) Så jeg tror eg skal tørre å si; gratulerer!

velkommen :)

Strek er strek:-D mine var kjempe vanskelige å se i starten. Gratulerer til deg:-)

Viapia skrev:
Strek er strek:-D mine var kjempe vanskelige å se i starten. Gratulerer til deg:-)

Tusen takk :)

Så godt å høre at flere har hatt svake streker. Har vært gravid en gang før og da var begge strekene like sterke men da testa jeg nok en del seinere enn nå også..

Tok ny test i dag. Sånn a1 fra apoteket. Tydelig strek men svakere enn den andre da.. Men kanskje jeg tør å si  JIPPIIIII :)

Jeg hadde ultrasvake streker på billigtester fra 9 dpo, men strek er strek :) Gratulerer og velkommen hit :)

Back
Topp