Kanskje jeg lurer meg inn her

Veldig spent :)

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Hei :)
Er bare 8dpo og tok denne i morges
Tok en 3 timer senere men bare en svak skygge ... kan det være fordi det da ikke viste seg i annet enn morgenurinen? jeg tenker meg ihjel her!
det er jo en veldig tydelig rosa strek? Eller?
 

Vedlegg

  • 4679B75F-9686-4F96-80CE-4288476692CB.jpeg
    4679B75F-9686-4F96-80CE-4288476692CB.jpeg
    28,6 KB · Visninger: 102
Hei :)
Er bare 8dpo og tok denne i morges
Tok en 3 timer senere men bare en svak skygge ... kan det være fordi det da ikke viste seg i annet enn morgenurinen? jeg tenker meg ihjel her!
det er jo en veldig tydelig rosa strek? Eller?
Den va jo veldig tydelig! :smiley-bounce012Fikk ikke så tydelig før 2 daga før ikm
 
Hei :)
Er bare 8dpo og tok denne i morges
Tok en 3 timer senere men bare en svak skygge ... kan det være fordi det da ikke viste seg i annet enn morgenurinen? jeg tenker meg ihjel her!
det er jo en veldig tydelig rosa strek? Eller?
Velkommen! Krysser fingrene for deg. ❤️
 
Den va jo veldig tydelig! :smiley-bounce012Fikk ikke så tydelig før 2 daga før ikm

ja jeg har hoppet av glede her i morges helt til jeg bare tenkte jeg sjekker med en til også var det bare svak svak «skygge»
Trenger jeg engste meg? Blir gal
Kjøpte en digital jeg tenkte ta i morgen tidlig og håper jeg ikke er for tidlig til å kunne ta en slik?

Jeg har masse murring, ligamentsmerter, kastet opp i morges
Tør nesten ikke ta test i morgen og tviholder (ko-ko) på denne som fortsatt er synlig to streker her :dance011
 
Ville venta med den digitale for å slippe å bli skuffa dersom det står negativ, den kan være litt sein å få positiv på etter min erfaring :happy: En annen erfaring jeg har er å ta test på formiddagen ca 3t etter første gang på toalettet. Er da mine har vært sterkest vertfall. Husk på at 8dpo er veldig tidlig. Lykke til, heier på deg :smiley-bounce016
 
ikke fått noe strek på de 3 siste
Testet sist for 2 dager siden... så må ha vært noe feil med testen?

Det var leit å høre! Du kan ha hatt en kjemisk, at egget ble befruktet men gitt til grunn. Da vil du få mens som normalt, men kanskje litt kraftigere.
Det har jeg opplevd 2 ganger.
God klem til deg :love017
 
Hei :)
Er bare 8dpo og tok denne i morges
Tok en 3 timer senere men bare en svak skygge ... kan det være fordi det da ikke viste seg i annet enn morgenurinen? jeg tenker meg ihjel her!
det er jo en veldig tydelig rosa strek? Eller?
Ser tydelig strek!
 
Back
Topp